Gå til innhold

Gift ved første blikk


Anbefalte innlegg

Skrevet

For et koselig og artig program! Jeg så ikke på i fjord, men i år sitter jeg hjemme på sofan med bekkenløsning, og suger til meg alt. 😂

Hvem likte dere best? Og hvem har dere mest troa på?

 

Anonymous poster hash: 10c13...8a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det bare var jeg som så på det, hihi. 😊

 

Anonymous poster hash: 10c13...8a9

Skrevet

Fikk bare sett de siste 10 miuttene så har ikke tatt opp noen egene meninger. Så på programmet i fjor å syntes det var et veldig koselig program og extra koselig at det ble et par. Skal følge med resten må bare ikke glømme det vekk igjen. 



Anonymous poster hash: c7496...68e
Skrevet

 

Fikk bare sett de siste 10 miuttene så har ikke tatt opp noen egene meninger. Så på programmet i fjor å syntes det var et veldig koselig program og extra koselig at det ble et par. Skal følge med resten må bare ikke glømme det vekk igjen.

 

Anonymous poster hash: c7496...68e

Vi får sette på serieopptak! :)

 

 

Anonymous poster hash: 10c13...8a9

Skrevet

Så og på det, og skal følge med. Har ikke gjort meg opp noen mening ennå, må vente til jeg ser hvordan de er sammen.



Anonymous poster hash: bb1aa...ccc
Skrevet

Synes det er vanskelig å si noe før jeg har sett parene sammen hehe. Men dra opp tråden igjen om 1 uke :D



Anonymous poster hash: e0c03...e24
Skrevet

Jeg drar opp denne igjen, jeg! 😁

 

Jeg likte skikkelig godt det paret som lo så godt sammen. Annika og Lars Petter.

 

Anonymous poster hash: 10c13...8a9

Skrevet

Noen flere? 😁

 

Anonymous poster hash: 10c13...8a9

Skrevet

Jeg likte også Annika og Lars Peter. De var supersøte sammen. :)

 

Litt tidlig å si ennå, men ser ut til at de ekspertene har truffet bedre denne gangen enn i fjor.

 

Tror for øvrig at det paret som så ut til å ha dårligst match var der hun jenta hadde blå kjole. Virket ikke som hun tok det helt seriøst når hun for det første velger blå brudekjole, også drev hun og knisa så barnslig hele tida...



Anonymous poster hash: 2a87a...dd4
Skrevet

Det var litt rart å matche en veganer som jobber med miljøspørsmål med en kjøtteter (han hadde biff på asjetten sin da de spiste bryllupsmiddag) som selger elektroniske forbruksvarer eller noe i den dur. Særlig når hun har sagt på intervju at det er viktig for henne å være på bølgelengde i etiske spørsmål.



Anonymous poster hash: a35c7...ac3
Skrevet

 

Det var litt rart å matche en veganer som jobber med miljøspørsmål med en kjøtteter (han hadde biff på asjetten sin da de spiste bryllupsmiddag) som selger elektroniske forbruksvarer eller noe i den dur. Særlig når hun har sagt på intervju at det er viktig for henne å være på bølgelengde i etiske spørsmål.

 

Anonymous poster hash: a35c7...ac3

Det reagerte jeg også på...

 

Anonymous poster hash: 9e06f...2a9

Skrevet

 

Det var litt rart å matche en veganer som jobber med miljøspørsmål med en kjøtteter (han hadde biff på asjetten sin da de spiste bryllupsmiddag) som selger elektroniske forbruksvarer eller noe i den dur. Særlig når hun har sagt på intervju at det er viktig for henne å være på bølgelengde i etiske spørsmål.

 

Anonymous poster hash: a35c7...ac3

Tenkte det samme.

 

Har tro på annika og lars peter👍🏻

Skrevet

Syntes alle parene virket veldig søte i sammen. Håper på kjærlighet til alle men blir spennende å se hvordan de er i det daglige sammen :)

Skrevet

Det var visstnok mange flere søkere denne sesongen, og det øker jo sjansene for at de matcher :) Har troen på alle tre.



Anonymous poster hash: 2747b...1d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...