Gå til innhold

Bygger mannen din deg opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trøster deg når du er misfornøyd med deg selv?

Min gjør det hvis jeg feks klager over mine overflødige kilo eller jeg har taklet en situasjon mindre bra. Da drar han meg ut av gjørma og får meg til å innse at jeg er mer enn bra nok. Og vips så er selvtilliten på plass igjen

Anonymous poster hash: 90a2f...fda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er veldig støttende. Jeg holder på med master og han står støtt ved min side. Han passer barn mens jeg jobber, leser korrektur, leser det jeg skriver og gir konstruktiv kritikk, henter kaffe, pusher meg når jeg er lei osv.

Da vi fikk barn vurderte jeg å avvikle firmaet mitt, men han oppmuntret meg til å fortsette.

Fine Kjæresten :)

Skrevet

Nei, han heier ikke på meg, føles det som..

Anonymous poster hash: edaf8...a0a

Skrevet

Nei.....

Anonymous poster hash: 80ad6...fec
Skrevet

Ja, det gjør han virkelig! Han heier på meg, tror på meg og støtter meg uansett hvilke idéer jeg får :)

Helt utrolig å føle det slik, har vært i et veldig dårlig forhold før og det er så..tomt!?

Dette her er virkelig fantastisk! :)

Anonymous poster hash: a6b0d...d7f

Skrevet

Har møtt en mann som er verdens fineste (for meg...). Han støtter meg i alt og heier meg fram hver gang jeg møter en utfordring, helt uten å finne en "løsning" eller moralisere. Han er helt motsatt av eksmannen min og jeg synes det er så befriende at noen setter pris på barna mine, meg og små ting jeg gjør i hverdagen. Jeg visste ikke at det fantes så gode menn før jeg møtte han:) det er ett eller annet ved han som gjør han så trygg og behagelig å være rundt... han er ikke "verdensmester" og har ikke alle svar, men er så deilig menneskelig med alle sine styrker og svakheter:) han får meg virkelig til å føle meg som et bedre menneske og verdsatt!

mer informasjon enn nødvendig, men det finnes jo flotte menn (hadde noen spurt meg for ett år eller ti siden hadde jeg fnyst) :)

Anonymous poster hash: 926bb...bc1
Skrevet

Nja. Ikke så mye etter andremann ble født. Men det var faktisk det jeg berømmet han for i talen min i bryllupet vårt.

Skrevet

Han støtter meg, kommer med innspill på ting jeg vurderer å gjøre og er ved min side uansett hva :-)

Anonymous poster hash: fd7d9...6ef

Skrevet

Av og til.

Anonymous poster hash: 08ca1...640

Skrevet

Ja - alltid og 100%!! Heldig er jeg. Tror for øvrig det er gjensidig.

Anonymous poster hash: bbe9e...12e

Skrevet

Ja, hver eneste dag. Ikke kun når jeg syter men hele tiden 😍

Skrevet

Ja og nei. Kan støtte meg i noen ting - som å fortelle meg hvor lekker jeg er mår jeg ikke føler det slik. Men har jeg det vanskelig, greier han ikke stå i det, høre om det, prate om det. Syns det kan bli mye plaster på såret, heller enn å være i det. Som hvis jeg strever på jobb, og gjerne vil snakke om det, kan han si: du er sikker bedre enn alle andre. Godt ment, men parkerer også samtalen jeg trenger om egen usikkerhet.

Anonymous poster hash: 5e0f3...8e8

Skrevet

Ikke mann, men kvinne. Men ja. Hun bygger meg opp, og er regelrett bautaen i livet mitt. Jeg har skutt gullfuglen.

Anonymous poster hash: 4d320...d17
Skrevet

Tja, han har mange gode sider, men dette er ikke akkurat hans sterkeste side.

Når det er sagt er jeg over snittet sterk og trygg på meg selv og trenger sjelden støtte eller "oppbygging".

Anonymous poster hash: b2f0c...43f

Skrevet

Han har skjemt og dullet meg bort i 20 år! Utrolig heldig :)

Anonymous poster hash: b1675...a65

Skrevet

Han kom fra et forhold der de rev hverandre ned hele tiden. Virker som om det gikk sport i det. Så til å begynne med gjorde han det med meg. Til slutt ble jeg så lei at jeg satte foten ned og gorklarte han hvordan mitt syn på saken var. Heldigvis skjønte han at han måtte snu trenden ellers hadde jeg gitt han opp for lenge siden. Nå bygger han meg opp. :)

Anonymous poster hash: fa46b...0a2

Skrevet

Eg veit at han meinar eg er flink og fin og eit bra menneske, men det er slett ikkje så ofte han skjønnar at eg treng å høyre det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...