Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Hva slags symptomer har/hadde dere? Anonymous poster hash: a6928...88c
pitrijorg Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Det er veldig individuelt. Beste er å lese litt om det:) her går det i trøtt. Slapp. Energiløs, hes, slarvete i stemmen.
valnøtta Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Veldig trøtt, sliten, tiltaksløs. Føles som jeg har bomull i hodet, sliter med å henge med i samtaler og tenke logisk. Føler meg rett og slett litt i min egen lille boble, og føler meg litt dum - blir litt fordummet
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 (endret) Det er veldig individuelt. Beste er å lese litt om det:) her går det i trøtt. Slapp. Energiløs, hes, slarvete i stemmen.Ja, jeg har googlet masse og havnet litt på den hylla. Mine symptomer er ; Hes (litt kråsete i stemnen, må harke mye) Gått opp mye i vekt (men gikk ned mye ifjor, så ikke så vanskelig å legge på seg) Prikker i huden, den føles i tillegg nummen flere plasser Vondt i noen ledd i kroppen, spes de små Betennelse i fot og rygg som ikke gir seg Tørr i huden Har ikke hatt mensen siden juli Trøtt og sliten (men jeg Jobber og har 3 barn så kanskje ikke rart) Øresus Problemer med å få ut ordene jeg skal si Etter å ha lest ekstremt mye havna jeg på lavt stoffskifte.... eller er jeg helt ute å sykle? Anonymous poster hash: a6928...88c Anonymous poster hash: a6928...88c Endret 17. september 2015 av Kira bjeffer Bilde er fjernet fra innlegget
Lessismore Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Ta en tur til legen og ta blodprøver. Lett å oppdage.
pitrijorg Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Gjør som Hu over her. Ta en tur til legen og ta prøvene. Bare husk å få prøve svarene, alle nivåene. Leger er ikke sånn kjempe gode på stoffskifte. Er det en stoffskifte sykdom får man raskt medisiner og ting blir for mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Gjør som Hu over her. Ta en tur til legen og ta prøvene. Bare husk å få prøve svarene, alle nivåene. Leger er ikke sånn kjempe gode på stoffskifte. Er det en stoffskifte sykdom får man raskt medisiner og ting blir for mye bedre. Ja skal be om prøver neste gang jeg skal dit. Takk for svar :-) Anonymous poster hash: a6928...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå