Gå til innhold

Vondt i armen, så i hjertet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på fragmin (17500, dvs 10 000+7500) pga historie med blodproppER i lungene, begge ben og lysk.

Er gravid, 6 uker til termin, og kjente noe jeg kjente etter første fødsel da jeg ble syk; vond i venstre arm, så en klypende smerte i hjertet. Alt varte kanskje tilsammen 5-8 sekunder. Men det skal jo ikke være mulig å få blodpropp når man går på så høy dose, og behandlingen man får på sykehuset når man får blodpropp er jo Fragmin så kommer jo ingen vei der (har vært innlgt 4 ganger med det og fått samme behandling hver gang, bortsett fra trombolyser).

Men er det jeg som er overhysterisk eller??

Anonymous poster hash: 5ddb2...c30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Tenker på at blodproppene går gjennom hjertet og til lungene, derav smerten)

Anonymous poster hash: 5ddb2...c30

Skrevet

Er det ikke bedre at du ringer legevakten og spør de?

Skrevet

Jeg ville ikke tatt noen sjans! Ring legevakta og krev å få time. Ikke hør på den som sitter der og mulig gir deg et svar at du kan vente til i morgen. IKKE TA EN SJANSE.

(Ps hatt alvorlig blodpropp selv)

Anonymous poster hash: 71ce4...849

Skrevet

Jeg har også blodpropp og går på klexane - har også smerter, men mest i lungene og sånn stikking i hjertet på en måte... Her finner de ikke noe galt, men sier man kan få det sånn pga medisinen. Men jeg ville ringt legevakta og hørt - er jo bare en blodprøve som skal til i første omgang uansett. Masse lykke til 😃

Anonymous poster hash: 40d6f...248

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...