Gå til innhold

Hadde dere tenkt noe på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 4 år. For et år siden hadde hun en venninne hun var sterkt knyttet til. Det var bare de to hele tiden. Noe som viste seg og ikke være bare positivt. Det ble veldig sårbart hvis venninna ikke var i bhg eller lekte med noen andre.

Etter hvert gikk det seg mer til ved at min jente fikk flere venner på gruppa si. Men, nå har hun igjen knyttet seg til en jente. Nå er det veldig mye henne, og jeg er redd hun skal bli like avhengig av denne jenta. I tillegg er hun noe yngre, så de er ikke på helt samme plan.

Er dette noe dere ville tatt opp med bhg, eller blir det bare rart?

Vil ikke at hun skal bli like avhengig av én person igjen og i tillegg miste kontakten med de andre jentene.

Anonymous poster hash: 7d1f4...e8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart kan du ta det opp med barnehagen

Hun bør ha flere strenger å spille på

Anonymous poster hash: ed1cd...d5a

Skrevet

Jeg tror dette er et personlighetstrekk. Jeg er nemlig også slik, også i voksen alder. Det er fryktelig ille å være sånn! 

Jeg ville tatt det opp med barnehagen, og prøve å avverge den tilknytningen som gjør at barnet ditt blir "avhengig" av det andre barnet. Vennskap er bra - men ikke på denne måten.

Anonymous poster hash: abc4a...f3f
Skrevet

Godt å høre at dere tenker det samme som meg. Hva tenker dere bhg kan gjøre med dette?

Hi

Skrevet

Dytter litt.

Skrevet

.

Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...