Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Jeg var å handlet i en sportsbutikk i dag og når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg manglet et par hansker. Jeg husker at nå jeg sto i kassa så slår hun inn hanskene og kommenterer til den andre som jobber der at de gir en annen pris en de koster og gir denne personen hanskene. Men hun glemte å få de tilbake og legge de i posen.. Ringe til butikken eller tror de jeg prøver å lure de da? Anonymous poster hash: 35395...ed2
Mamma til 2 søte Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Du ringer selvfølgelig butikken ☺
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Du ringer selvfølgelig, du har jo betalt for de. Anonymous poster hash: 0dc1c...9c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå