Gå til innhold

1 uke til termin, har ikke navn.. HJELP!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Navnene jeg har på listen er Olai, Peter, Mathias og Nikolai. Hva hadde dere valgt?

Jeg klarer ikke å bestemme meg..



Anonymous poster hash: fec37...a17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nikolai, bare med c og y: Nicolay

 

Anonymous poster hash: 5b0de...ac6

Skrevet

Vent til du har sett baby før du bestemmer deg da vet du, så ser du nok hva som passer best 😃❤️😃

Skrevet

Nikolai. Skrevet slik.



Anonymous poster hash: fcf63...186
Skrevet

Mathias..

De andre navnene liker jeg ikke. Min mening betyr forresten ikke noe, hovedsaken er at du/ dere liker navnet 😊

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: d7ef2...378

Skrevet

Simon



Anonymous poster hash: d28f1...d69
Skrevet

Hadde som deg også noen alternativer, men så kom babyen, og ingen av navnene passet. Tok tre uker før navnet kom til oss, og da var det helt riktig. Er ikke noe å stresse med tenker jeg. Plutselig så kommer det ;)

 

Anonymous poster hash: 93eef...816

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Vent til du har fått barnet. Da vil nok det rette navnet komme.

Skrevet

Vi var fast bestemt på navnet til mini. Men det passet ikke i det heletatt når mini kom. Så da fikk mini et helt annet et. Og det var ikke på lista fra start en gang. Vent å se du. Ikke noe stress

 

Anonymous poster hash: b3bae...b79

Skrevet

Vi hadde navn klart vi.

Så ble hun født og både mannen og jeg visste hun ikke het det vi hadde kalt henne i 7 måneder.

Jeg sa navnet som falt inn i hodet mitt ig mannen sa JA, hun er faktisk en XX.

Rart.

 

Anonymous poster hash: 586a5...ec8

Skrevet

Ikke stress. :)

Navn blir det til slutt alikavel.  Vet til du ser hva han "vil hete".

 

Mange fine navn på listen din så tjangsen er nok stor for at du vil velge et av de når du ser lille...

 

Lykke til med fødsel og barseltid! :)

Skrevet

Olai 💜 hadde selv valgt Olav 💜

 

Anonymous poster hash: 466bb...60f

Skrevet

Liker Mathias :) hadde heller ikke navn klart før fødsel, klarte ikke å tenke navn før jeg hadde sett barnet!

 

Anonymous poster hash: b06d2...906

Skrevet

Jeg liker Mathias og Nikolai. Hadde nok valgt Nikolai av de to fordi Mathias er på topp10

 

Anonymous poster hash: 2f693...e70

Skrevet

Ville ikke valgt Mathias, her heter enormt mange det. De andre er fine, men liker Peder mye bedre enn Peter :)

 

Anonymous poster hash: a66bb...8a4

Skrevet

Åå! Olai!! Helt nydelig navn!!!



Anonymous poster hash: 15bdc...276
Skrevet

Hadde det sånn vi også, roet oss og bestemte at siden det likevel ikke var et navn klart som før så fikk vi vente å se han. Vi hadde Gard på listen, Niklas og Olve. Han het Olve :)

Skrevet

Peter Nikolai?

 

Synes Nikolai er nydelig ☺️

 

Anonymous poster hash: 9a690...294

Skrevet

Peter eller Mathias :) liker ikke de andre så veldig :). Peter Mathias går jo :) jeg selv bestemte navn 3mnd før gutten kom og navnet passet perfekt :)

Skrevet

Olve.

 

Anonymous poster hash: 9d8b0...1eb

Skrevet

Mitt favoritt guttenavn er Jonathan 💜

 

Anonymous poster hash: be5ac...4b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...