Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Navnene jeg har på listen er Olai, Peter, Mathias og Nikolai. Hva hadde dere valgt? Jeg klarer ikke å bestemme meg.. Anonymous poster hash: fec37...a17
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Nikolai, bare med c og y: Nicolay Anonymous poster hash: 5b0de...ac6
BøllefrøOgBolla Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Vent til du har sett baby før du bestemmer deg da vet du, så ser du nok hva som passer best 😃❤️😃
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Nikolai. Skrevet slik. Anonymous poster hash: fcf63...186
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Mathias.. De andre navnene liker jeg ikke. Min mening betyr forresten ikke noe, hovedsaken er at du/ dere liker navnet 😊 Lykke til! Anonymous poster hash: d7ef2...378
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Simon Anonymous poster hash: d28f1...d69
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Hadde som deg også noen alternativer, men så kom babyen, og ingen av navnene passet. Tok tre uker før navnet kom til oss, og da var det helt riktig. Er ikke noe å stresse med tenker jeg. Plutselig så kommer det Anonymous poster hash: 93eef...816
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Vent til du har fått barnet. Da vil nok det rette navnet komme.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Vi var fast bestemt på navnet til mini. Men det passet ikke i det heletatt når mini kom. Så da fikk mini et helt annet et. Og det var ikke på lista fra start en gang. Vent å se du. Ikke noe stress Anonymous poster hash: b3bae...b79
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #10 Skrevet 17. september 2015 Vi hadde navn klart vi. Så ble hun født og både mannen og jeg visste hun ikke het det vi hadde kalt henne i 7 måneder. Jeg sa navnet som falt inn i hodet mitt ig mannen sa JA, hun er faktisk en XX. Rart. Anonymous poster hash: 586a5...ec8
*Nøtta* Skrevet 17. september 2015 #11 Skrevet 17. september 2015 Ikke stress. Navn blir det til slutt alikavel. Vet til du ser hva han "vil hete". Mange fine navn på listen din så tjangsen er nok stor for at du vil velge et av de når du ser lille... Lykke til med fødsel og barseltid!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #12 Skrevet 17. september 2015 Olai 💜 hadde selv valgt Olav 💜 Anonymous poster hash: 466bb...60f
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #14 Skrevet 17. september 2015 Liker Mathias hadde heller ikke navn klart før fødsel, klarte ikke å tenke navn før jeg hadde sett barnet! Anonymous poster hash: b06d2...906
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #15 Skrevet 17. september 2015 Jeg liker Mathias og Nikolai. Hadde nok valgt Nikolai av de to fordi Mathias er på topp10 Anonymous poster hash: 2f693...e70
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #16 Skrevet 17. september 2015 Ville ikke valgt Mathias, her heter enormt mange det. De andre er fine, men liker Peder mye bedre enn Peter Anonymous poster hash: a66bb...8a4
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #17 Skrevet 17. september 2015 Åå! Olai!! Helt nydelig navn!!! Anonymous poster hash: 15bdc...276
petitt Skrevet 17. september 2015 #18 Skrevet 17. september 2015 Hadde det sånn vi også, roet oss og bestemte at siden det likevel ikke var et navn klart som før så fikk vi vente å se han. Vi hadde Gard på listen, Niklas og Olve. Han het Olve
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #19 Skrevet 17. september 2015 Peter Nikolai? Synes Nikolai er nydelig ☺️ Anonymous poster hash: 9a690...294
februarprins2013 Skrevet 17. september 2015 #20 Skrevet 17. september 2015 Peter eller Mathias liker ikke de andre så veldig . Peter Mathias går jo jeg selv bestemte navn 3mnd før gutten kom og navnet passet perfekt
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #21 Skrevet 17. september 2015 Olve. Anonymous poster hash: 9d8b0...1eb
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #22 Skrevet 18. september 2015 Mitt favoritt guttenavn er Jonathan 💜 Anonymous poster hash: be5ac...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå