Gå til innhold

Vondt i kjevebein...?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en stund vondt i kjevebeinet, begge sider, men særlig venstre.Hva kan dette komme av?erfaringer??😷

 

Anonymous poster hash: 0dc77...d28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner det forresten bare når jeg trykker der eller strekker halsen langt🙈

 

Anonymous poster hash: 0dc77...d28

Skrevet

Vet ikke, men ett av tegnene på hjerteinfarkt hos kvinner kan være dette. 

Men det kan jo selvfølgelig også bare være en visdomstann eller bihulebetennelse...osv.

 

Men uansett vill jeg gått til legen.



Anonymous poster hash: 84041...718
Skrevet

Men hjerteinfark over lengre tid?!?

 

Anonymous poster hash: 0dc77...d28

Skrevet

Bumper

 

Anonymous poster hash: 0dc77...d28

Skrevet

Merker ingenting når du tygger?

 

Anonymous poster hash: 0ab3b...7f8

Skrevet

Jeg får vondt i kjeven når bhen har for stramme stropper over skuldrene. Gjør litt vondt i nakken, men av en eller annen grunn får jeg skikkelig vondt i kjeven. Antar at jeg spenner den på en eller annen måte.

 

Gjør også det når jeg er veldig stressa.

 

Anonymous poster hash: e7b44...feb

Skrevet

Merker ingenting når jeg tygger, bare når jeg får trykk mot kjeven eller strekker meg😳

 

Anonymous poster hash: 0dc77...d28

Skrevet

Merker ingenting når jeg tygger, bare når jeg får trykk mot kjeven eller strekker meg😳

 

Anonymous poster hash: 0dc77...d28

Samma her! Men når det er sagt så sliter jeg med fibromyalgi.

 

Anonymous poster hash: 29473...543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...