GĂ„ til innhold

kjempe stressa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nÄ fÄtt helt panikken over meg etter Ä ha lest sÄ mye om ma..mine symptomer er borte Ä jeg er i bedre form en noen gang....

Ikke hatt noen blÞdninger eller magesmerter,men de siste dagene har jeg bare gÄtt Ä tenk hvordan skal jeg fortelle mamma & pappa at babyen ikke klarte det....?

Triste tanker 24/7....

Sendte sms til ultralsentralen i stad for de var bokket fram til Mandag Ä de ringte meg opp med en gang Ä har fÄtt time i dag kl.16.30!

Samboeren blir ikke med for han mener det ikke er noe galt bare jeg som er hysterisk....

Kryss fingrene for ett bankende 💜 er dere snille!!!

Hilsen nĂŠrvĂžs 1 gangs gravid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Syns du ikke skal bekymre deg for mye, jeg er gravid for 4 gang og dette svangerskapet er veldig annerledes enn de 3 forrige.. Eneste symptomer jeg har er trĂžtt, uteblitt mens, blir kunn litt kvalm viss jeg ikke spiser tett nok.. Jeg har ogsĂ„ vĂŠrt bekymret for at ikke dette gikk min vei men kom hjem fra ul i gĂ„r og sĂ„ et bankende hjerte ♄ pĂ„ skjermen :) mye eller lite symptomer spiller ingen rolle :)

Skrevet

Å sĂ„ bra!! HĂ„per det blir slik for meg ogsĂ„!

Ja prĂžver Ă„ trĂžste meg med at ikke alle har sĂ„ mange symptomer men er ikke sĂ„ lett! Varsler hvordan det gĂ„r!😊â˜ș

Skrevet

Den var blitt 9+4...Ingen bankende ❀ Ă„ se!

Blitt henvist til gyn for undersĂžkelse og "pillefest"... Ønsker alle andre her en fin gravid tid framover!!! SĂ„ blir det nok min tur snart ogsĂ„ skal dere se! 😊😄

Skrevet

Nei huff;( det var veldig trist Ă„ hĂžre ;(

Ønsker deg lykke til videre 💚

Skrevet

Tusen takk begge to! 😊

Å Lykke til med resten av graviditeten til dere💜

Skrevet (endret)

uff:( Liker ikke... lykke til videre, hÄper spiren holder neste gang :hjerte:

Endret av Ananas89
Skrevet

Den var blitt 9+4...Ingen bankende ❀ Ă„ se!

Blitt henvist til gyn for undersĂžkelse og "pillefest"... Ønsker alle andre her en fin gravid tid framover!!! SĂ„ blir det nok min tur snart ogsĂ„ skal dere se! 😊😄

SĂ„ trist Ă„ lese 😱

Ønsker deg masse lykke til videre 🌾

Skrevet

Tusen takk fine dere!!!❀

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...