Gå til innhold

kjempe stressa...


Tankefullelille

Anbefalte innlegg

Har nå fått helt panikken over meg etter å ha lest så mye om ma..mine symptomer er borte å jeg er i bedre form en noen gang....

Ikke hatt noen blødninger eller magesmerter,men de siste dagene har jeg bare gått å tenk hvordan skal jeg fortelle mamma & pappa at babyen ikke klarte det....?

Triste tanker 24/7....

 

Sendte sms til ultralsentralen i stad for de var bokket fram til Mandag å de ringte meg opp med en gang å har fått time i dag kl.16.30!

Samboeren blir ikke med for han mener det ikke er noe galt bare jeg som er hysterisk....

 

Kryss fingrene for ett bankende 💜 er dere snille!!!

Hilsen nærvøs 1 gangs gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Syns du ikke skal bekymre deg for mye, jeg er gravid for 4 gang og dette svangerskapet er veldig annerledes enn de 3 forrige.. Eneste symptomer jeg har er trøtt, uteblitt mens, blir kunn litt kvalm viss jeg ikke spiser tett nok.. Jeg har også vært bekymret for at ikke dette gikk min vei men kom hjem fra ul i går og så et bankende hjerte ♥ på skjermen :) mye eller lite symptomer spiller ingen rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra!! Håper det blir slik for meg også!

Ja prøver å trøste meg med at ikke alle har så mange symptomer men er ikke så lett! Varsler hvordan det går!😊☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var blitt 9+4...Ingen bankende ❤ å se!

Blitt henvist til gyn for undersøkelse og "pillefest"... Ønsker alle andre her en fin gravid tid framover!!! Så blir det nok min tur snart også skal dere se! 😊😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var blitt 9+4...Ingen bankende ❤ å se!

Blitt henvist til gyn for undersøkelse og "pillefest"... Ønsker alle andre her en fin gravid tid framover!!! Så blir det nok min tur snart også skal dere se! 😊😄

Så trist å lese 😢

Ønsker deg masse lykke til videre 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...