Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Å se på menn som stripper er jo kjedelig og heller ikke tennende. Anonymous poster hash: 2d0c4...4cd
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Du er nok en av få som mener det😊 Anonymous poster hash: bf7d3...ae7
Gjest Antarctica Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Huff, enig. Det er bare pinlig. Kanskje homser syns det er deilig? Jeg syns i alle fall ikke det er noe.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Jeg har ærlig talt lurt på det samme. Joda, en veltrent mannskropp kan være fin å se på, men jeg klarer bare ikke med beste vilje å bli tent på eller opphisset over menn (uansett hvor lekre de måtte være estetisk sett) dersom jeg ikke liker og respekterer dem som person. Og menn som er høy på seg selv og spiller på utseende er menn jeg generelt ikke liker så godt. Anonymous poster hash: e5172...7b5
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Jeg har ærlig talt lurt på det samme. Joda, en veltrent mannskropp kan være fin å se på, men jeg klarer bare ikke med beste vilje å bli tent på eller opphisset over menn (uansett hvor lekre de måtte være estetisk sett) dersom jeg ikke liker og respekterer dem som person. Og menn som er høy på seg selv og spiller på utseende er menn jeg generelt ikke liker så godt. Anonymous poster hash: e5172...7b5 Enig. Hi Anonymous poster hash: 2d0c4...4cd
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 tror det er en dame-greie. Jeg er lesbisk og tenner ikke på kvinnelige strippere. Synes det kan være kjempeflott med dyktige dansere, uavhengig av kjønn, men det stopper der. Jeg må ha en interaksjon med en person for å tenne på dem. Anonymous poster hash: 57186...9a9
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Jeg er hetero Men tenner på kvinnelig stripping Enig med hi Anonymous poster hash: 32b0d...699
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Du er nok en av få som mener det Anonymous poster hash: bf7d3...ae7 Nei, jeg tror faktisk heller at du er en av få dersom du tenner på det Menn og kvinner er ulike, og selv om det selvsagt er store individuelle forskjeller vil majoriteten kjenne seg igjen i hva som er typisk menn og typisk kvinner. Menn er som regel mer visuelle enn kvinner, og mindre avhengig av å ha en relasjon til en kvinne, med andre ord er det biologisk sett lett(ere) for dem å bli tent av synet av en flott kvinne som kler av seg. Kvinner på sin side er mer auditive og emosjonelle og oftere avhengig av relasjon, derfor vil de fleste kvinner slite med å bli tent av bare det blott synet av en av flott, men ukjent, mann som kler av seg. Derimot kan en kvinne bli tent av seksuelle lyder, eller synet av en mann de har en god relasjon til (som partneren sin). Jeg tror nok at en god del av kvinnene som er å finne på steder hvor det er mannlig stripping er der fordi de føler et press fra venninner (kanskje uten å ane at også mange av de andre venninnene føler samme presset), fordi de er nysgjerrig eller fordi de synes det er spennende og festlig. Helt ærlig tror jeg det er veldig lite fåtall av kvinnene i salen som faktisk blir tent av showet. Anonymous poster hash: e5172...7b5
Høstduft Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Da er jeg også en av få. Bare pinlig hele greia.
mamma_bergen Skrevet 17. september 2015 #10 Skrevet 17. september 2015 Det er bare kleint og flaut, og gir absolutt ingen tenning for min del..Utenom den filmen, det gikk an Sånn ellers tror jeg stripping er en mannegreie, de er vel mer visuelle enn oss og har andre tenningsmønstre?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #11 Skrevet 17. september 2015 Jeg skulle gjerne ha gått på chippendales show,dessverre fikk jeg ikke bestillt før de ble utsolgt. Damer som stripper syns JEG er kleint! Anonymous poster hash: 582b3...f67
Gjest Skrevet 17. september 2015 #12 Skrevet 17. september 2015 (endret) Hehe satt å tenkte akkurat det samme, da noen på min venneliste la ut en haug med strippebilder / videoer av disse mannbeina i går. Er det ikke litt sann 80ies preg over dette da? Endret 17. september 2015 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #13 Skrevet 17. september 2015 Det finnes nesten ikke noe jeg synes er mer turn off enn mannlige strippere som vrikker på hoftene og danser rundt seg selv. Hadde faktisk foretrukket å sett på kvinnelige strippere. Kvinnekropper er mye vakrere. Jeg er hetero. Anonymous poster hash: f6810...e7e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #14 Skrevet 17. september 2015 Helt enig med HI! Etter at jeg avslørte at min mann hadde vært på strippeklubb på guttetur, tenkte jeg mye på hva jeg kunne gjøre for å "straffe" han, og vurderte å få noen med meg på strippeklubb også, men innså at det ville være straff for meg mer enn for han, antakelig, da det byr meg imot, hele opplegget med mannlige strippere. (Og kvinnelige også ) Jeg tenker at hvis jeg skulle gjort noe lignende mot han (han fikk lapdance også) måtte det vært en date med en mann jeg liker, som behandlet meg som en dronning hele kvelden, og at vi ble veldig intime (uten kyssing og direkte sex) i løpet av kvelden. Men et sånt tilbud finnes dessverre ikke Anonymous poster hash: 188a9...bbf
Gjest Muji81 Skrevet 17. september 2015 #15 Skrevet 17. september 2015 Å se menn (eller damer!) kle av seg synes jeg virker harry, og absolutt ikke noe jeg ville betalt for å se på. Her har menn skjønt det. Ingen oppegående menn som poster om strippeklubb-besøk
BøllefrøOgBolla Skrevet 17. september 2015 #16 Skrevet 17. september 2015 Syntes det er kleint og ubehagelig hele greia 🙈
Gustav Klitt Skrevet 17. september 2015 #17 Skrevet 17. september 2015 Helt enig med HI! Etter at jeg avslørte at min mann hadde vært på strippeklubb på guttetur, tenkte jeg mye på hva jeg kunne gjøre for å "straffe" han, og vurderte å få noen med meg på strippeklubb også, men innså at det ville være straff for meg mer enn for han, antakelig, da det byr meg imot, hele opplegget med mannlige strippere. (Og kvinnelige også ) Jeg tenker at hvis jeg skulle gjort noe lignende mot han (han fikk lapdance også) måtte det vært en date med en mann jeg liker, som behandlet meg som en dronning hele kvelden, og at vi ble veldig intime (uten kyssing og direkte sex) i løpet av kvelden. Men et sånt tilbud finnes dessverre ikke Anonymous poster hash: 188a9...bbf Herlighet. Google "mannlig eskorte" og slå deg løs.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #18 Skrevet 17. september 2015 Shippendales i Oslo denne uken😉 Anonymous poster hash: 95762...03f
Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. september 2015 #19 Skrevet 17. september 2015 Du er nok en av få som mener det😊 Anonymous poster hash: bf7d3...ae7 Der tror jeg du tar feil😊 Er nok mange som ikke tenner på det, men som bare syns det er litt festlig. Og sikkert endel som synes det er hverken opphissende eller festlig. Har aldri vært på mannlig strippeshow men tviler på at synet av en vrikkende, fremmed mann i tangatruse hadde fått meg særlig kåt😊
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #20 Skrevet 17. september 2015 De største tilhengerne av mannlige strippere er jo homser 😉 Og det er en ganske naturlig forklaring på det. De fleste menn tennes av visuell stimuli, mens de fleste kvinner liker følelsesmessig stimuli best. Personlig liker jeg absolutt å se flotte mannekropper, men det er turnoff for meg dersom mannen skaper seg og gjør seg til for å framstå deilig. Så stripping gir meg absolutt ingenting, annet enn et mildt ubehag. Anonymous poster hash: d090b...62d
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #21 Skrevet 17. september 2015 Chippendales er omtrent eneste showet man ikke trenger hørsel på. Jeg er døv og har da null utbytte av stand up show, konserter osv. Stripping går på det visuelle og øyene mine funker selv om ørene mine ikke gjør det. Så for å ikke bli helt sosialt isolert synes jeg det er helt okey å se på disse mannfolka. Anonymous poster hash: fd968...249
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. september 2015 #22 Skrevet 17. september 2015 Jeg ville heller sett på en lyngplante visne. Blir utrolig flau over at damer sitter der og hyler til en gjeng Satsbefengte egotripper som blotter seg! Hvis det er kultur så er Carl I. Hagen ambassadøren for empati!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #23 Skrevet 17. september 2015 Har alle her sett Magic Mike? Jeg bare lo av mannlige strippere før den filmen, men nå ser jeg litt annerledes på det.. Anonymous poster hash: c456f...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå