Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Noen som har eller har lest Superstudent-boka? Var den verdt pengene og tiden? Anonymous poster hash: 14699...e30
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Datteren min har den. Hun er nå er god student uansett, så jeg vet ikke om hun syntes den var verd pengene. Men hun likte den i hvert fall godt nok til å anbefale den til lillebroren, som ikke er helt på topp karaktermessig på videregående. Anonymous poster hash: 1b02d...e4e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Datteren min har den. Hun er nå er god student uansett, så jeg vet ikke om hun syntes den var verd pengene. Men hun likte den i hvert fall godt nok til å anbefale den til lillebroren, som ikke er helt på topp karaktermessig på videregående. Anonymous poster hash: 1b02d...e4e Takk for svar! Er en ganske god/rutinert student selv, men lurer på om denne uansett kan lære meg å gjøre "det lille ekstra"... Anonymous poster hash: 14699...e30
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Jeg har ikke lest, med vært på forelesning/kurs holdt av en av forfatterene. Veldig nyttig for hvertfall! Har lært meg å lese hvertfall 4x raskere, blitt myyye mer bevisst hvordan jeg legger opp arbeidet og føler jeg drar nytte av det. Du kan jo kjøpe boka, lese den og så levere den tilbake, uten å måtte betale for boka. Anonymous poster hash: d7059...e5b
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Jeg har ikke lest, med vært på forelesning/kurs holdt av en av forfatterene. Veldig nyttig for hvertfall! Har lært meg å lese hvertfall 4x raskere, blitt myyye mer bevisst hvordan jeg legger opp arbeidet og føler jeg drar nytte av det. Du kan jo kjøpe boka, lese den og så levere den tilbake, uten å måtte betale for boka. Anonymous poster hash: d7059...e5b Takk, det høres veldig bra ut! Anonymous poster hash: 14699...e30
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Jeg har ikke lest, med vært på forelesning/kurs holdt av en av forfatterene. Veldig nyttig for hvertfall! Har lært meg å lese hvertfall 4x raskere, blitt myyye mer bevisst hvordan jeg legger opp arbeidet og føler jeg drar nytte av det. Du kan jo kjøpe boka, lese den og så levere den tilbake, uten å måtte betale for boka. Anonymous poster hash: d7059...e5b Hørt om bibliotek? Det er en litt mer redelig måte å gjennomføre akkurat det siste trikset der på! Anonymous poster hash: edd4e...1f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå