Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Føler meg heldig. Har aldri vært misfornøyd med mannen min, men hver dag som jeg er her inne og leser innlegg så understreker det virkelig hvor godt jeg selv har det. Vi har vært sammen i 17 år, har fire barn som alle har vært planlagt og ønsket fra begge sider, krangle har vi sjelden gjort -vi kan diskutere på et saklig og vennskaplig nivå om det er noe, han jobber masse men stiller likevel opp like bra her hjemme. Ingen av oss er eller har vært utro, vi har ulike hobbyer men ingen av oss setter den foran familien. Vi kan tulle og tøyse like mye nå som da vi var nyforelsket. Dette er bare noe... Selvfølgelig er ikke forholdet perfekt, det er ingen, men jeg tviler sterkt på at jeg kunne hatt det noe bedre. Og jeg håper og tror at det er slik for de fleste, og at de som skriver innleggene her inne ikke representerer flertallet. Vi alle er jo som regel flinkest på å si noe om hva vi er misfornøyd med og det er dessverre lettere å klage, enn å si noe om hva vi er fornøyd med. Er vel derfor jeg fikk lyst til å skrive dette innlegget; det finnes bra menn altså! Og til dere som virkelig har funnet drittsekkene; livet er for kort til å ikke ha det bra <3 Anonymous poster hash: 04105...4da
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Jeg er også heldig <3 Verdens beste mann ville ha meg! vært sammen i snart 10 år og prøver å få barn nr.6 Anonymous poster hash: 0229e...e37
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Hehe. Jeg har virkelig fått et annet perspektiv etter å ha lest her inne. Naturlig nok var det tidligere småting med mannen som irriterte. MEN.... Nå gjør det ikke det lengre. Jeg er så takknemlig for mannen. Anonymous poster hash: f4ee2...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå