Gå til innhold

Tror folk glemmer litt at her...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter igjen og føler stemødre som sliter med sine ting ikke kan dele her inne i frykt for å bli hatet fra månen og tilbake!

Jeg trodde dette var en plass man kunne lufte tanker og følelser. Å få et utløp her inne kan kansje gjøre et menneske til et bedre menneske.

 

Jeg vet selv at jeg kan skrive ned mine villeste ting her fordi jeg kan ikke si det til noen i min "virkelige verden".

Men bare fordi jeg håper enkelte mennesker døde til tider ligger jeg ikke å planlegger mord!

Slik er det også med stemødrene, de sitter i en situasjon som er vanskelig å takle, de deler sin tanke og frustrasjon, også blir det bare mye dritt meldinger av det! Noe som ender med at disse damene slutter og dele, når det kansje kan hjelpe dem å være en bedre stemor å faktisk få snakket om ting.

:)

 

Anonymous poster hash: 43b4c...c84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok fordi det er en overvekt av skilte sure damer her.

Og så er der naive.

Mange av disse stebarn trådene er åpenbart trolling.

Skjønner ikke at de orker å hisse seg opp.

 

Anonymous poster hash: 1c4fa...c7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...