Gå til innhold

Jeg har og en drittmann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en diskusjon som endte med at jeg igrunn ble ganske lei meg.

Jeg sitter nå å gråter i sofaen, mens han helt uberørt står på kjøkkenet å lager seg mat.

Ikke et ord, ingenting.

Det er igrunn ganske vondt. Han bryr seg faktisk ikke om meg 😢

Trengte å skrive ned dette, slik at jeg ikke skal trygler han om å bry seg. 😐

Anonymous poster hash: 8a548...aec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en diskusjon som endte med at jeg igrunn ble ganske lei meg.

Jeg sitter nå å gråter i sofaen, mens han helt uberørt står på kjøkkenet å lager seg mat.

Ikke et ord, ingenting.

Det er igrunn ganske vondt. Han bryr seg faktisk ikke om meg

Trengte å skrive ned dette, slik at jeg ikke skal trygler han om å bry seg.

Kjære
Jeg forstår det er vanskelig, men jeg anbefaler deg å gjøre en innsats og tenke eller gjøre andre ting .....
Dessverre fordi menn generelt er lite følelsesmessig og ikke bryr seg så mye om vår sorg, de setter pris på mer når vi ser ut til å være sterk, bestemt, uavhengig følelsesmessig og kanskje i andre sektorer av våre liv også. Lar gå litt, vil du se ganske snart noen endring i den.
Skrevet

Vi vet jo ikke hva som skjedde...

For å sette det på spissen så synes kanskje han at du er ei drittkjærring som gnåler om filleting....

Rent generelt - menn er ikke synske heller! Du får fortelle hva du føler UTEN å gå i angrep: ikke "DU sa..." men "JEG føler..."

Anonymous poster hash: 3d8c3...79d

Skrevet

Det kan jo hende at han står der på kjøkkenet og ikke aner hvordan han skal gripe dette an siden du sitter der og gråter?

Og så håper han at det går over av seg selv...?

Jeg synes det er en merkelig ting å si at menn ikke bryr seg om 'vår sorg', de fleste menn er da utstyrt med evne til empati, men jeg har sett at en del menn kan være klønete når det gjelder å uttrykke følelser.

Skrevet

Takk for svar dere.

Før jeg la meg spurte jeg om han ikke bryr seg, fordi at for meg er det unaturlig og la noen sitte å gråte alene.

Da spurte han: "hva skal jeg si da"?

Bare en klem hadde vært fint, svarte jeg.

Han svarte ikke på det.

Jeg føler meg bare så lite viktig, men kan godt være han bare ikke vet hvordan han skal gripe det an, enda jeg sa klart at en klem er helt greit.

Får se hvordan det er etter jobb idag.

HI

Skrevet

Takk for svar dere.

Før jeg la meg spurte jeg om han ikke bryr seg, fordi at for meg er det unaturlig og la noen sitte å gråte alene.

Da spurte han: "hva skal jeg si da"?

Bare en klem hadde vært fint, svarte jeg.

Han svarte ikke på det.

Jeg føler meg bare så lite viktig, men kan godt være han bare ikke vet hvordan han skal gripe det an, enda jeg sa klart at en klem er helt greit.

Får se hvordan det er etter jobb idag.

HI

Jeg har også levd med en sånn.

Følte at jeg var på sultekur, helt forferdelig.

Livet er for kort til å trygle om kjærlighet fra den man elsker. Har han så svake egenskaper mht forhold, er det ikke verd bryet å "lære han opp" (jeg prøvde med min...)

Anonymous poster hash: 99fcb...bdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...