Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Mensen pleier alltid å komme i tide, men nå er den 2 uker på overtid. Tok en billigtest fra ebay i kveld, men den viste negativ. Kan billigtester vise feil tidlig i svangerskapet? Anonymous poster hash: ba60b...ef9
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Vent noen dager og ta en ny test, slo ikke ut med engang på meg Anonymous poster hash: 44f94...6ed
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Vent noen dager og ta en ny test, slo ikke ut med engang på meg Anonymous poster hash: 44f94...6ed Oki. Takk♡ Anonymous poster hash: ba60b...ef9
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Du skal alltid bruke morgenurin når du tester! To uker på overtid burde nok gitt utslag uansett, men noen få er jo litt sene... Hormonkrøll og mensrot opplever omtrent alle kvinner.... Lykke til Anonymous poster hash: 30b8f...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå