Gå til innhold

Uteblitt mensen, men negativ test?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen pleier alltid å komme i tide, men nå er den 2 uker på overtid. Tok en billigtest fra ebay i kveld, men den viste negativ. Kan billigtester vise feil tidlig i svangerskapet?

 

Anonymous poster hash: ba60b...ef9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent noen dager og ta en ny test, slo ikke ut med engang på meg

 

Anonymous poster hash: 44f94...6ed

Skrevet

Vent noen dager og ta en ny test, slo ikke ut med engang på meg

 

Anonymous poster hash: 44f94...6ed

Oki. Takk♡

 

Anonymous poster hash: ba60b...ef9

Skrevet

Du skal alltid bruke morgenurin når du tester!

 

To uker på overtid burde nok gitt utslag uansett, men noen få er jo litt sene...

 

Hormonkrøll og mensrot opplever omtrent alle kvinner....

 

Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: 30b8f...f6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...