Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Vi har vært sammen i 5 år og har to barn. Jeg er fortsatt forelsket, og vi har det relativt bra flere dager i uka. Har det gøy sammen, når vi er sammen, og har bra sex - når det først skjer. Men, han spiller stort sett bare dataspill hver eneste kveld. Vi samarbeider godt med barna, deler på alt av ansvar når det kommer til dem og huslige oppgaver. Jeg bare kjeder meg så utrolig mye. Har sagt fra til han flere ganger, om at jeg blir veldig lei meg for at han bruker alle kveldene på dataspill, men han fortsetter. Selv om han sier at han forstår og at han skal slutte. De siste ukene har jeg begynt å tenke på om jeg skal se etter et nytt liv alene, med delt ansvar for barna. Er dette livet liksom? Å sitte alene å sture inn i en tv-skjerm hver eneste kveld? Vi har det bra sammen når vi er sammen, men det er så sjeldent til tross for at vi bor under samme tak. Vi lever bare en gang, og jeg vet ikke om jeg ønsker å bruke dette ene livet uten lange middager, vin foran tven og morsomme brettspill. Noen som har det på samme måte? At man er i et helt greit forhold som er kjedelig, og vurderer å gå ut av det? Anonymous poster hash: ac584...5ba
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Han høres ut som en ludoman! Dersom han konsekvent foretrekker spill framfor menneskelig kontakt, er det noe sykelig i det. Han får skaffe seg hjelp. Tror han trenger en vekker! Anonymous poster hash: 9ec2b...172
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Dersom dere har fiber kan du bøye litt på fiberledningen slik at den knekker. Et går nok litt tid før han oppdager problemet og der er ikke så gale pris for en ny en. Kanskje det å få ham vekk fra dataen litt vil gjøre at han åpner øynene for resten av verden. Anonymous poster hash: 22c6e...3a6
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Sånn hadde jeg det og. Det ga seg ALDRI. Jeg kan ikke tenke meg noe mindre mandig enn en mann som spiller data. Jeg gikk.. Anonymous poster hash: 5b32f...f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå