Gå til innhold

Alle overfallsvoldtekter er begått av innvandrere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er da ikke noe nytt.

Anonymous poster hash: 68e91...da8

Skrevet

Hva er skremmende? Overfallsvoldtekter? Innvandrere? Innvandrere som begår overfallsvoldtekter?

Anonymous poster hash: 08e60...009
Skrevet

Dette er da ikke noe nytt.

Anonymous poster hash: 68e91...da8

For meg er det nytt at 100% er innvandrere.

Visste det var høyt da men ikke at det var alle.

Anonymous poster hash: cede1...4f9

Skrevet

Hva er skremmende? Overfallsvoldtekter? Innvandrere? Innvandrere som begår overfallsvoldtekter?

Gjør du deg alltid så dum?

Skrevet

Artikkel fra 2011...

Anonymous poster hash: 32273...d41

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Men så er også antall overfallsvoldtekter svimlende liten i det store bildet. De aller fleste voldtekter begås av noen personen kjenner. DET syns jeg er skummelt, for der er også mørketallene store! Jeg ble selv voldtatt av min egen stefar da jeg var barn. Det ble aldri meldt til politiet. Jeg vet om flere som aldri meldte ifra om de typene voldtekt.

Skrevet

Gjør du deg alltid så dum?

Hva er det slags måte å svare på?

Du uttrykker ikke hva du synes er så skremmende. Innvandring? Voldtekt? Sistnevnte vil jo alle være enige i.

Skrevet

Det er ingen hemmelighet at mange innvandrere har et forkvaklet kvinnesyn. Jeg synes ikke vi burde sluppet inn mennesker som tilhører en religion/har et livssyn der kvinner og menn ikke er helt likestilt. Og ikke kom med den at det er mange norske menn som har et bedritent kvinnesyn. Selvsagt er det drittsekker her også, men i loven er vi likestilte, det er selvsagt det jeg mener.

Anonymous poster hash: c6a28...bcf
Skrevet

I 2011, i Oslo.....

Anonymous poster hash: 7daf6...124

Skrevet

Det er ikke sant, jeg vet om ei jente som ble overfalls voldtatt av en norsk gutt, og hans kompiser. Det er ikke avklart om det faktisk var en gruppe voldtekt gjort av norske unge gutter. 

Det var også en overfalls voldtekt for et par år tilbake i Bergen. Det var norske gutt. Ei jente i feltet her ble voldtatt like utenfor porten til huset til foreldrene. Det var en lokal helt som var gjerningsmannen, hun har ikke anmeldt. 

Anonymous poster hash: 487b9...b20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...