Gå til innhold

tattoering, plassering :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestemt meg for tattoering.. 

men klarer ikke helt å bli enig med meg selv om hvor..

er bare en liten tekst med tre duer på slutten, så har vurdert å ha den på underarmen (fra håndleddet og oppover mot albuen) eller om jeg skal ha den på innsiden av overarmen.

noen som har andre gode ideer? evt tanker om hva som er finest av de to plassene? :)

Anonymous poster hash: f758d...6e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innsiden av overarmen skal vist være det verste av det verste. Hilsen stor blekkflekk. Hva med rundt ankelen

Anonymous poster hash: fdc47...bb0

Skrevet

jeg har en på venstre  fot fra før av, så vil ikke ha noe mer på bena..

ja, det er jo ganske tynn hud der da! så er nok ganske vondt! 

men jeg innbiller meg alltid det værste så det ikke blir så vondt som jeg hadde trodd :P

andre tips?

Skrevet

Første tips: sørg for at teksten er rett skrevet. Be om minst to som kan verifisere dette. (ref: det heter tattoVering).

Andre tips: Når du har bestemt deg for hva du vil ha og hvor, vent ett år før du tar den. Hvis du fortsatt vil ha den da er det bare å kjør på, men sannsynligheten er stor for at du ombestemmer deg. Bedre å gjøre det før du har skriblet permanent på kroppen din.

Tredje tips: Velg et sted du lett kan skjule, mtp. jobb, brudekjolen eller rett og slett faktumet at du skal bli gammel og skrukkete en dag.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 73561...a54
Skrevet

Første tips: sørg for at teksten er rett skrevet. Be om minst to som kan verifisere dette. (ref: det heter tattoVering).

Andre tips: Når du har bestemt deg for hva du vil ha og hvor, vent ett år før du tar den. Hvis du fortsatt vil ha den da er det bare å kjør på, men sannsynligheten er stor for at du ombestemmer deg. Bedre å gjøre det før du har skriblet permanent på kroppen din.

Tredje tips: Velg et sted du lett kan skjule, mtp. jobb, brudekjolen eller rett og slett faktumet at du skal bli gammel og skrukkete en dag.

Lykke til!

Det heter tatovering, sånn bare hvis du først skal rette på noen 😂 ikke to 't er

Anonymous poster hash: a52f0...e5a

Skrevet

Lykke til!

Jeg er sykepleier, og jeg har giftet meg med bare armer, i kirken ;) Tatoveringene mine har ingenting å si for noen av delene :)

Anonymous poster hash: 985a1...129

Skrevet

Lykke til!

Med tanke på brudekjolen? Hvorfor det? Da syns jo ikke tatoveringene i bryllupet?

Anonymous poster hash: 544a5...2ed

Skrevet

jeg har fått teksten oversatt til italiensk av ei venninne som er italiensk :)

når jeg tok det på google transelate ble det noe helt annet :P

jeg er ganske (100%) sikker på tatoveringen, så den skal jeg ha.

den er ganske klassisk i utsende, så ved bruk av brudekjole blir den ikke stygg.. men ikke et problem da vi ikke kommer til å gifte oss :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...