Gå til innhold

Har i hele mitt liv hatt god apetitt, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå den siste tiden har nesten all matlyst forsvunnet.. Hva kan dette komme av ?!

Anonymous poster hash: 4d866...946

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt at den kommer og går :) idag har jeg spist to skiver, litt middag og en sjokolade ;) igår spiste jeg mer. Normalt for min del iallfall.

Anonymous poster hash: 46f5d...a4d

Skrevet

Helt normalt at den kommer og går :) idag har jeg spist to skiver, litt middag og en sjokolade ;) igår spiste jeg mer. Normalt for min del iallfall.

Jeg tror du missforsto.. Jeg har Aldri hatt problemer med mat eller lite matlyst. Men siste ukene har jeg ikke hatt Noen matlyst. Ligger på va 1000 kcal i døgnet, får ikke i mer mer. Ingenting frister lengre..

Hi

Skrevet

Blir som å spørre om hvorfor noen liker katter og andre liker hunder.

Alt man spør om her inne.

Anonymous poster hash: 7a1e6...193

Skrevet

Nå den siste tiden har nesten all matlyst forsvunnet.. Hva kan dette komme av ?!

Jeg har det samme i perioder. Blir matlei. Ingenting frister og jeg har problemer med å komme over 800 kcal. Jeg løser det i de periodene ved å heller spise middag to ganger daglig, fordi jeg da ikke kan se eller spise brødmat, knekkebrød, etc uten å bli kvalm etter 3-4 biter...

... men så går det over etter noen mnd. 

Anonymous poster hash: ea761...601

Skrevet

Jeg tror du missforsto.. Jeg har Aldri hatt problemer med mat eller lite matlyst. Men siste ukene har jeg ikke hatt Noen matlyst. Ligger på va 1000 kcal i døgnet, får ikke i mer mer. Ingenting frister lengre..

Hi

Nei, og som sagt er d normalt for min del at jeg spiser lite og er matlei i perioder uten at det feiler meg noe. Men kanskje du er matlei? Syk? Gravid? Kun du vet. Sålenge du ikke går ned i vekt om du er tynn og holder på maten er det det viktigste. Lag mer fristende mat og spis det du vil og har lyst på.

Skrevet

Hi

Jeg mister matlysten når jeg er stresset, feks at jeg jobber mye overtid og usikker på om jeg klarer å ro i land prosjektet jeg jobber med på en god måte.

Jeg kan også miste matlysten når jeg er deprimert.

Har noe skjedde det siste som kan påvirke hvordan har det. Hvis ikke vil jeg foreslå at du oppsøker en lege, kanskje er det en sykdom som er årsaken til manglende matlysten.

Anonymous poster hash: 48376...25c

Skrevet

Stress? Angst? Depresjon? Tristhet?

Anonymous poster hash: cfaca...79f

Skrevet

Om ikke det er en opplagt forklaring på hvorfor du mister matlysten (som dødsfall, mye stress, skilsmisse, forelskelse eller annen stor omveltning i livet, ville jeg tatt en tur til legen. Hva vi sier vil jo bare bli ren gjetting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...