Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Den er ikke akkurat noen sprettrompe.. Trenger ikke få sånn kjendisrompe, men litt mer volum hadde vært fint. Den går liksom litt inn på sidene!? Også er den litt lang. Har ikke trent på mange, mange år pga sykdom, men nå har jeg endelig blitt såpass bra at jeg klarer å fungere normalt. Så jeg vil gjerne begynne å stable kroppen på plass igjen. Har fått øvelser av fysioterapeut jeg skal gjøre hjemme for å styrke kroppen igjen, men kan man få rompa i litt bedre form samtidig? Har desverre ikke mulighet til å dra på treningsstudio og jeg kan foreløpig ikke bruke vekter ved trening. Noen tips? Anonymous poster hash: feb10...1af
Tired mama Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Last ned app'en "30 day butt". ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Last ned app'en "30 day butt". ;-) Har du prøvd den? Så de hadde en tilbudspakke med 10 forskjellige 30 days apper, vurderer å kjøpe den men hadde vært greit med erfaringer Anonymous poster hash: bd77c...3f1
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Du kan gjøre masse med enkle hjemmeøvelser uten vekter, Hi. Ryggliggende bekkenløft, knebøy uten og med utfall, sideliggende løft av ben m.fl. Sjekk ut disse linkene: (gikk litt fort, men de ser greie ut) Noen av øvelsene er litt tunge, men kan graderes opp eller ned - det kan du også spørre fysioterapeuten din om. http://www.side2.no/trening/smarte-velser-for-spretten-rumpe/5188657.html http://www.trening.no/styrke/sterk-rygg-pa-10-minutter/ http://www.tillerfysioterapi.no/opptreningsbank/ovelser-for-sete Ellers er det veldig god trening å gå i trapper. Da kan du med fordel svaie lett i ryggen når du går oppover (motsatt når du går nedover), både opp og nedover skal du også passe på å spenne magemusklene litt. Når du svaier ryggen litt når du går opp trappene så vil større del av setemuskulaturen aktiveres og det blir enda litt mer effektivt. Litt svai - ikke overdrevet. Anonymous poster hash: b3071...ffc
Tired mama Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Last ned app'en "30 day butt". ;-)Har du prøvd den? Så de hadde en tilbudspakke med 10 forskjellige 30 days apper, vurderer å kjøpe den men hadde vært greit med erfaringer Anonymous poster hash: bd77c...3f1 Nei, har ikke prøvd den enda, men har lastet den ned. :-) Holder på med 30 day squat nå. Kun på dag 4, men er sikker på at det hjelper. Er i hvert fall veldig støl. Veldig bra app'er forresten. :-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Last ned app'en "30 day butt". ;-)Har du prøvd den? Så de hadde en tilbudspakke med 10 forskjellige 30 days apper, vurderer å kjøpe den men hadde vært greit med erfaringer Anonymous poster hash: bd77c...3f1 Nei, har ikke prøvd den enda, men har lastet den ned. :-) Holder på med 30 day squat nå. Kun på dag 4, men er sikker på at det hjelper. Er i hvert fall veldig støl. Veldig bra app'er forresten. :-) Takk for svar Tar du en og en app per mnd eller flere om gangen? Anonymous poster hash: bd77c...3f1
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 Jeg og samboeren min har vært igjennom 30 day squat challenge. Tommelopp! Anonymous poster hash: 745ad...c38
Tired mama Skrevet 16. september 2015 #8 Skrevet 16. september 2015 Last ned app'en "30 day butt". ;-)Har du prøvd den? Så de hadde en tilbudspakke med 10 forskjellige 30 days apper, vurderer å kjøpe den men hadde vært greit med erfaringer Anonymous poster hash: bd77c...3f1 Nei, har ikke prøvd den enda, men har lastet den ned. :-) Holder på med 30 day squat nå. Kun på dag 4, men er sikker på at det hjelper. Er i hvert fall veldig støl. Veldig bra app'er forresten. :-) Takk for svar Tar du en og en app per mnd eller flere om gangen? Anonymous poster hash: bd77c...3f1 Jeg tar kun en og en app om gangen, men det er av helsemessige årsaker. Hadde jeg vært frisk og rask hadde jeg gått for et par stykker av gangen... :-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #9 Skrevet 16. september 2015 Tusen hjertelig takk for svar og linker og alle tips Skal prøve meg litt frem i morgen og kjenne etter hva som funker og ikke. Fysioterapeuten har sagt at jeg kan prøve meg frem så lenge det kun er egen kroppsvekt og at jeg stopper hvis det gjør vondt. Den squat challengen, tror dere man kan begynne med færre squats? Jeg har nesten ikke muskler igjen i kroppen, og bare en tur opp trappa på senteret her er tung Håper det går fort å bygge opp igjen! Hi Anonymous poster hash: feb10...1af
Tired mama Skrevet 17. september 2015 #10 Skrevet 17. september 2015 Tusen hjertelig takk for svar og linker og alle tips Skal prøve meg litt frem i morgen og kjenne etter hva som funker og ikke. Fysioterapeuten har sagt at jeg kan prøve meg frem så lenge det kun er egen kroppsvekt og at jeg stopper hvis det gjør vondt. Den squat challengen, tror dere man kan begynne med færre squats? Jeg har nesten ikke muskler igjen i kroppen, og bare en tur opp trappa på senteret her er tung Håper det går fort å bygge opp igjen! Hi Anonymous poster hash: feb10...1af Ja, gjør det som passer deg. :-) Første dagen er det 30 squats, også øker det for hver eneste dag. Jeg gjør squats hver dag, men bare 30 om dagen. Men det er uansett bedre enn ingenting. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå