Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Hvordan kan det gjøres?? Anonymous poster hash: e04cf...07d
LivetErEnLek Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Du klikker på det symbolet som ser ut som en vimpel med stjerne i, øverst til høyre. Så klikker du på "logg", også øverst til høyre. Deretter klikker du til venstre, nederst på tlf, ikke på skjermen hvis du skjønner og da skal alternativet "tøm logg" komme opp. Klikk på den og loggen fjernes.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Takk 😊 Anonymous poster hash: e04cf...07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå