Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Bare et spm om øyenfarge. Datteren min har gråblå øyne og de siste månedene har hun fått noen små brune spetter i øynene. Hun er 16 mnd nå. Kan øynene skifte farge nåe hun er så stor? Egentlig er jeg overrasket over at hun har blågrå pga faren og begge hans foreldre samt alle hans besteforeldre har brune øyne. De er italienske, og jeg tror ikke det er noen i hans familie som har blå. Jeg har blå øyne og min mor har blå, men faren min hadde brune. Jeg hadde derfor gjettet at datteren vår skulle få brune og gikk til å begynne med å ventet at de skulle begynne å bli brune. Men nå så har jeg blitt så vant til hennes nydelige store blågrå øyne at jeg nesten frykter at de skal skifte. Neida, hun er selvsagt like nydelig uansett altså, men jeg bare lurer på om de k a n skifte farge etter fylte året. Anonymous poster hash: 9b3fb...f09
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 ja, hun kan skifte farge på øynene Anonymous poster hash: 24b4c...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå