Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Nå har jeg et spørsmål til dere som er litt runde rundt magen (les:mye ekstra på magen). Jeg har et problem med at buksene ruller seg ned når jeg sitter. Dette skjer både med stømpebukser, vanlig dongeri (spesielt de som er streach) og tights. Fryktelig irriterende (og ja, innser at jeg absolutt burde slanke meg, men det er jammen ikke lett). Andre som har dette problemet? Tips? Anonymous poster hash: 0709c...3d0
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Joggebukser. Anonymous poster hash: ba3a0...f77
Ikkesåallerværst Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Jeg har ingen tips, men støtter irritasjonen.. Dette problenet har kommet siste to årene. Det er jo helt klart i dagen hva jeg burde gjøre..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Har du prøvd dongeribukser med høyt liv og mange knapper merke f.eks. Pulz, baggyjeans? Synes strømpebuksene på Lindex og Cubus er gode og holder seg oppe. Anonymous poster hash: 56833...d79
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Velkjent problem for meg også Har funnet meg noen bukser på H&M som er høye i livet og veldig stretchy, som jeg elsker! Har kjøpt de i mange forskjellige farger og de kan man dra opp over magen når man sitter. De passer ikke nå når jeg er gravid, men nå gjør gravidbukser samme nytten! Anonymous poster hash: d05e2...7cf
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Velkjent problem for meg også Har funnet meg noen bukser på H&M som er høye i livet og veldig stretchy, som jeg elsker! Har kjøpt de i mange forskjellige farger og de kan man dra opp over magen når man sitter. De passer ikke nå når jeg er gravid, men nå gjør gravidbukser samme nytten! Anonymous poster hash: d05e2...7cf Disse: http://m.hm.com/no/product/28707?article=28707-N Anonymous poster hash: d05e2...7cf
TPK Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 Jeg bretter ned alle buksene mine, så de er under bilringen. Stapper singlet nedi, og bruker lange topper.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Floyd har noen gode bukser som er høye i livet og med knapper. Finnes strømpebukser som er ekstra høy i livet og de med ekstra bred kant/linning. Synes også det funker bra med strømpebukser som ikke er så trange. Hold inn vil rulle seg ned hos meg. Har også en hold inn singlet som er god å ha til både bukser og strømpebukser. Anonymous poster hash: 3382c...396
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Velkjent problem for meg også Har funnet meg noen bukser på H&M som er høye i livet og veldig stretchy, som jeg elsker! Har kjøpt de i mange forskjellige farger og de kan man dra opp over magen når man sitter. De passer ikke nå når jeg er gravid, men nå gjør gravidbukser samme nytten! Anonymous poster hash: d05e2...7cf Disse: http://m.hm.com/no/product/28707?article=28707-N Anonymous poster hash: d05e2...7cf Hvordan er de i størrelsen? Anonymous poster hash: 6e883...a56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå