Gå til innhold

Trille til 15kgs toåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til trille? Har en trassen liten datter som noen ganger må sitte i vogn. F.eks til/fra bhg, til legen osv.

Har en vogn som tåler maks 15 kg og må ha ny.... Tips til en billig, men ok vogn som tåler mer enn 15 kg?

Anonymous poster hash: 3c753...d94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billig og billig... kjøp en Baby jogger City Elite brukt. Gjorde dette i våres og angrer ikke kjøpet, men angrer på at jeg ikke har kjøpt denne type vogn før.

Skrevet

Billig og billig... kjøp en Baby jogger City Elite brukt. Gjorde dette i våres og angrer ikke kjøpet, men angrer på at jeg ikke har kjøpt denne type vogn før.

Hvor mange kg tåler den?

Skrevet

Hvor mange kg tåler den?

Mener det er opptil 25 kg :)

Skrevet

Kjøpt crescent compact 360 til min på 1.5 år og er kjempe fornøyd!de ligger på 1700 ny :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvor mange kg tåler den?

Er det ikke 34?

Støttet forøvrig forslaget. Genial vogn!

Skrevet

Hvor mange kg tåler den?

Er det ikke 34?

Støttet forøvrig forslaget. Genial vogn!

Det er det nok. Mente den går opp til nesten 6 år og mange kg :D

Skrevet

Ol. Men ingen selger den på finn :( hvor mye tåler mountain buggy og tfk? Og brio sing?

Skrevet

Tips til trille? Har en trassen liten datter som noen ganger må sitte i vogn. F.eks til/fra bhg, til legen osv.

Har en vogn som tåler maks 15 kg og må ha ny.... Tips til en billig, men ok vogn som tåler mer enn 15 kg?

Hvis hun er akkurat 15 kg nå så er det vel ikke sikkert dere må ha ny? Min gutt var 15 kg i over et år og brukte trillen med "maks 15 kg" av og til det året han var 16 kg også. :P

Anonymous poster hash: 49c2a...de5

Skrevet

Tips til trille? Har en trassen liten datter som noen ganger må sitte i vogn. F.eks til/fra bhg, til legen osv.Har en vogn som tåler maks 15 kg og må ha ny.... Tips til en billig, men ok vogn som tåler mer enn 15 kg?Anonymous poster hash: 3c753...d94

Hvis hun er akkurat 15 kg nå så er det vel ikke sikkert dere må ha ny? Min gutt var 15 kg i over et år og brukte trillen med "maks 15 kg" av og til det året han var 16 kg også. :PAnonymous poster hash: 49c2a...de5
Jeg vet ikke. Det er en babyjogger city mini, ser den skal tåle 22 kg, men den skrangler allerede! Føles som om den skal gå istykker :P ny i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...