Gå til innhold

Hvordan style peishylla?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flyttet inn i hus med peis, og finner liksom ikke ut hvordan jeg skal "pynte" peishylla.

Hele peisen er hvit, med en 20cm dyp hylle/kant over peisåpningen.

Jeg er ikke så flink på interiør..

 

Anonymous poster hash: 6e27e...47d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke stylet peishylle er fint.

Vår har ikke noe pynt.

Det henger julestrømper der på julaften da. :)

 

Anonymous poster hash: 0d562...9ed

Skrevet

Kan du ikke pynte den som en vanlig hylle? Bare ha pynteting du liker, evt lys, så kan du jo bytte det ut om det skulle feile :)

 

Anonymous poster hash: 7f316...2b2

Skrevet

Vi har et bilde på vår peishylle. Et abstrakt bilde med farger som passer inn med resten av stua vår.

I det forrige huset vårt hadde vi et speil. Stua var litt mørk så for å få inn litt romfølelse og illusjon av mer lys så satte vi et speil der. 

 

Til jul blir den dekorert med juleting, bl.a julestrømper.



Anonymous poster hash: 53e2b...c01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...