Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Har flyttet inn i hus med peis, og finner liksom ikke ut hvordan jeg skal "pynte" peishylla. Hele peisen er hvit, med en 20cm dyp hylle/kant over peisåpningen. Jeg er ikke så flink på interiør.. Anonymous poster hash: 6e27e...47d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Synes ikke stylet peishylle er fint. Vår har ikke noe pynt. Det henger julestrømper der på julaften da. Anonymous poster hash: 0d562...9ed
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Kan du ikke pynte den som en vanlig hylle? Bare ha pynteting du liker, evt lys, så kan du jo bytte det ut om det skulle feile Anonymous poster hash: 7f316...2b2
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Vi har et bilde på vår peishylle. Et abstrakt bilde med farger som passer inn med resten av stua vår. I det forrige huset vårt hadde vi et speil. Stua var litt mørk så for å få inn litt romfølelse og illusjon av mer lys så satte vi et speil der. Til jul blir den dekorert med juleting, bl.a julestrømper. Anonymous poster hash: 53e2b...c01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå