Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Jeg veier 57 kg på 175 cm, altså undervektig. Jeg spiser mye og har vært hos ernæringsfysiologer, i følge disse spiser jeg riktig og mer enn nok. Så jeg har bare en enorm forbrenning. (Alt er sjekket hos lege og alt er strålende fint) Så joda, slank er jeg, men jeg er sånn tynnfeit!! Jeg rører lite på meg og rompa begynner å nærme seg knærne (ikke helt, men det føles sånn). Jeg er 27 år og har ikke trena en dag i mitt liv siden jeg var 19, før nå! I dag tok jeg 20 squats, 40 tåhev, 100 jumping Jack's, 30 utfall, 50 sek veggsquat (altså sitte i "lufta" med ryggen mot veggen) 40 sumosquats og 40 sek planken. Gjentok dette to ganger og nå er jeg så sliten i kroppen at det nesten ikke går å reise seg Men vil det hjelpe noe? Magen har overraskende nok muskler, så jeg føler ikke at jeg trenger å trene den så mye. Arma derimot..herregud, jeg klarer ikke ÉN pushup engang..på knærne.. Anonymous poster hash: 32160...dda
Rafaella Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 (endret) Det vil nok hjelpe litt, men jeg ville ha lagt til litt mer vekt (f.eks bruke manualer når du tar knebøy) når dette begynner å bli lett. Klarer du flere enn 10 repetisjoner sammenhengende, er det for lett 😊 prøv å ta f.eks 1*4 reps. Pushups blir du fort sterkere i. Du kan prøve å ta den med hendene på en stepkasse e.l så overkroppen kommer litt høyere enn resten, da blir de litt lettere ☺ Endret 16. september 2015 av Rafaella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå