Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Nå har jeg og sambo prøvd i over et år på å få et barn. Mistet i SA/MA for litt over en måned siden. Så nå har vi lyst til å prøve å få litt starthjelp her. Vi skulle få hjelp fra sykehuset men siden jeg mistet så mener de at jeg ikke trenger hjelp. Så hva er ditt råd for å hjelpe en graviditet? Tips for både meg og sambo taes godt i mot! Anonymous poster hash: eec5f...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå