Gå til innhold

177 cm og 49 kilo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slank eller tynn?

Anonymous poster hash: fc9ef...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Undervektig, ev. veldig tynn/mager.

Anonymous poster hash: 0b2f1...8f1
Skrevet

Undervektig, er det det er. Og helsefarlig.

Skrevet

Modellmager er det første jeg tenker.. Ikke pent.

Anonymous poster hash: efaa9...234

Skrevet

Veldig undervektig

Anonymous poster hash: 5ec73...517
Skrevet

Det er trolig helsefarlig undervektig!

Hvis dette er deg, Hi, så bør du oppsøke hjelp til å bli normalvektig på en sunn måte. Ev. finne ut hvorfor du er så undervektig. Har du spiseforstyrrelser så trenger du hjelp. Er det andre årsaker til at du er så undervektig så må annen alvorlig sykdom utelukkes. Uansett er lege neste stopp!

Anonymous poster hash: c951b...a5c
Skrevet

Farlig undervekt og stygt er det!

Anonymous poster hash: 5cc43...7c1

Skrevet

Æsj!

Anonymous poster hash: 93789...b90

Skrevet

Det er bare 5 kg tyngre enn min anorektiske tante på omtrent samme høyde. Vedkommende bør få hjelp.

Synes det er unødvendig å si at det er stygt. Ville dere sagt det samme til en som var tilsvarende overvektig?

Anonymous poster hash: 4d290...8b1

Skrevet

Det er ganske ekstrem undervekt! Jeg er 177 og veier 56 kg, altså 11 kg mer enn det du skriver, og jeg er veldig tynn!! Jeg må passe på så jeg får i meg over 3000 kalorier om dagen så ikke jeg går ytterligere ned i vekt. Jeg er altså ikke så tynn med vilje, og helt ærlig skulle jeg helst veid 10 kg mer.

Med en vekt på 45 kg fordelt på 177 cm sier det seg selv at man ikke har noe særlig å gå på og kroppen har mest sannsynlig "spist" en del av musklene..

Anonymous poster hash: b464c...a37

Skrevet

Jeg er 178 cm og 67 kg, og er slank. Ikke tynn. Men hadde jeg gått ned 5 kg, tror jeg at jeg hadde blitt tynn. Alt for tynn. Kan ikke forestille meg hvordan jeg hadde sett ut hvis jeg hadde vært nesten 20 kg lettere 😯

Skrevet

Grusomt tynt!...

Jeg er 170 og 60 kg, og jeg er tynn og beinete....

Anonymous poster hash: af7df...f52

Skrevet

Jeg er 173 og veide på et tidspunkt 47 kg. Jeg var tynn, ja, men i mine øyne ikke ekstremt tynn. Hvor sunt det var kan diskuteres. Nå har jeg vært gravid, så da kom det noen ekstra kilo på. Veier nå rundt 51 kg. Synes selv at det ikke så FOR tynt ut med 47 kg, men kan godt holde meg på 51 nå. Trist å lese at så mange synes det er helt greit å si at tynne folk er stygge. Håper ikke dere sier det til dem ansikt til ansikt.

Anonymous poster hash: 765a9...274

Skrevet

Idiotisk spørsmål. Du bør få time hos psykolog snarest.

Anonymous poster hash: 4d6e1...cbc

Skrevet

Jeg veier 49 kg og er 159 cm. Jeg får ofte kommentarer på at jeg er så smal og tynn, så jeg vil tro du er ganske mager når du er såpass høy. Det kan være at det likevel passer deg og kroppen din, det er mange høye damer som er veldig tynne når de er unge. Noen har også veldig sped benbygning. Ikke hør på dem som skriver at det er stygt, det vet de ingenting om.

Har du alltid vært like tynn? Snakk med legen din om det neste gang du er innom, eller bestill en time om det er noe du er bekymret for. Undervekt kan være farlig.

Anonymous poster hash: 5657a...4c6

Skrevet

Det er bare 5 kg tyngre enn min anorektiske tante på omtrent samme høyde. Vedkommende bør få hjelp.

Synes det er unødvendig å si at det er stygt. Ville dere sagt det samme til en som var tilsvarende overvektig?

Nei jeg hadde ikke gjort det fordi jeg mener det er veldig mye penere å være tilsvarende overvektig. Så mager som hi beskrivelser er fra mitt ståsted stygt.

Skrevet

Nei jeg hadde ikke gjort det fordi jeg mener det er veldig mye penere å være tilsvarende overvektig. Så mager som hi beskrivelser er fra mitt ståsted stygt.

Men uansett synes jeg det er ufint å kalle andre stygge, med mindre det er oppførselen som karakteriseres som stygg (og beskrivelsen er betimelig).

Skrevet

Å i det hele tatt lure på om den vekten og høyden der tilsier at en en tynn, lyser spiseforstyrrelse lang vei. Få hjelp før det er for sent. En kmi på 15,6 og undervekt grad 3, altså alvorlig undervekt er Ikke bare "litt tynn".

Anonymous poster hash: 94591...d2f
Skrevet

Hvis det er lov å si at sykelig undervekt er stygt, noe som oftest skyldes en sykdom som anoreksi eller andre lignende sykdommer, ja da må det iallefall være lov å si at sykelig overvekt også er stygt. Hvilket det ikke er lov å si. Selv om de fleste har spist det på seg. Også en form for avhengighet, men ikke i samme kategori.

Hvis dette er deg, HI, så er det som jeg var da jeg var på mitt sykeste med anoreksi. Det er ikke sunt. Kroppen sliter med å fungere. Vær så snill og søk hjelp, om du kan!

Skrevet

Det er ganske ekstrem undervekt! Jeg er 177 og veier 56 kg, altså 11 kg mer enn det du skriver, og jeg er veldig tynn!! Jeg må passe på så jeg får i meg over 3000 kalorier om dagen så ikke jeg går ytterligere ned i vekt. Jeg er altså ikke så tynn med vilje, og helt ærlig skulle jeg helst veid 10 kg mer.

Med en vekt på 45 kg fordelt på 177 cm sier det seg selv at man ikke har noe særlig å gå på og kroppen har mest sannsynlig "spist" en del av musklene..

Også sier man at det ikke er nevneverdige forskjeller i forbrenning. Hilsen "må holde meg under 1700 kcal om dagen for å ikke ese enda mer ut"

Ellers enig med deg, jeg er helt sikker på at du er fin men stort tynnere enn deg kan ikke en så høy person være og fremdeles se frisk ut.

Anonymous poster hash: 0d659...568

Skrevet

Jeg er 165 å veier 45 kg. Spiser rett å føler meg i veldig god form. Jeg har alltid vært tynn å liten. Men sånn er kroppen min, spiser jeg mer enn hva jeg trenger blir jeg bare kvalm.

Venninna mi sier jeg er flott å frisk hun er lege. Så har jeg også ei som sier jeg er alt for tynn.. når jeg ser på henne synes jeg hun er alt for stor å tykk å kunne virkelig ikke tenkt meg hennes kropp. Hun er 65 kg...

Anonymous poster hash: 98ca3...b8c

Skrevet

Hadde jeg møtt deg på gata hadde jeg tenkt at du var alvorlig syk, mest sannsynlig anorektisk men muligens veldig svekket av langtids alvorlig kreftbehandling e.l

Anonymous poster hash: 62d49...b60

Skrevet

Anorektisk... Jeg var i min ungdom 170 høy og veide 42 kilo tilslutt etter sulting. Vekten min før var 47 og da var jeg allerede tynn. Du er syk...

Anonymous poster hash: b9912...903

Skrevet

Også sier man at det ikke er nevneverdige forskjeller i forbrenning. Hilsen "må holde meg under 1700 kcal om dagen for å ikke ese enda mer ut"

Ellers enig med deg, jeg er helt sikker på at du er fin men stort tynnere enn deg kan ikke en så høy person være og fremdeles se frisk ut.

Anonymous poster hash: 0d659...568

Det er faktisk ikke forbrenningen som utgjør de store forskjellene, men opptak og lagring av kaloriene. Du har større opptak og kroppen din lagrer kaloriene lettere enn hos hun som må spise 3000 kcal. Hos henne tar ikke tarmene opp næringen like lett, og overskuddet går ut igjen. Har mye med tarmsystemet å gjøre.

Anonymous poster hash: 444e3...af4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...