Gå til innhold

Kalle stefar for pappa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når et barn har en pappa som kjemper for omsorgen/mer samvær, hvor feil er det da og kalle sin kjæreste for pappa? Altså, at mor omtaler kjæresten for far. Barnet er bare 16 mnd gammel og flytta fra faren da det var 6 mnd. Mor flytter langt vekk fra far med barnet.

Anonymous poster hash: bbd28...cad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når et barn har en pappa som kjemper for omsorgen/mer samvær, hvor feil er det da og kalle sin kjæreste for pappa? Altså, at mor omtaler kjæresten for far. Barnet er bare 16 mnd gammel og flytta fra faren da det var 6 mnd. Mor flytter langt vekk fra far med barnet.

Det er mor som har tatt barnet vekk fra far og far kjemper om mer omsorg. Da kaller man selvfølgelig ikke nykjæresten for pappa. Barnet haren pappe, og der er IKKE kjæresten til mor.

Er du mammaen hi?

Anonymous poster hash: 18f32...dae

Skrevet

Det er mor som har tatt barnet vekk fra far og far kjemper om mer omsorg. Da kaller man selvfølgelig ikke nykjæresten for pappa. Barnet haren pappe, og der er IKKE kjæresten til mor.

Er du mammaen hi?

Glemte å svare på spørsmålet ditt. Det er så feil som det kan få blitt

Skrevet

Det er VELDIG feil!

Hvordan hadde du likt at barna dine kalte en annen kvinne for mamma?

Anonymous poster hash: 6081c...735

Skrevet

Er du mammaen hi?

Nope. Så det bare på fb.. Hun har vært sammen med kjæresten i et år ca. Hun og eksen har vært mange runder i retten og han har samvær..

Skrevet

Det lille barnet er min datters lillesøster. Vi har en felles eks kan man si, hun dama og jeg. Jeg liker han ikke jeg heller, men kunne aldri omtalt min samboer for "pappa" ovenfor mitt barn. Skal han ha mer samvær med babyen, må han flytte langt vekk, også fra sin seksåring (som da er min)

Skrevet

Om barnet hadde vært eldre og ønsker dette selv ville jeg ikke sagt noe på det (jeg kalte selv stefar for pappa fra jeg var rundt 2 år, uten at de voksne da det til meg). Men at mor skal definere at stefar er pappa er bare tull.

Anonymous poster hash: d1c86...d79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...