Gå til innhold

Nintendo DS, har en treåring noen interesse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på seks år også som ønsker seg og lurer på om man like så godt kan kjøpe til treåringen også?

Anonymous poster hash: a7b35...706

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på barnet. Min eldste fikk i gave da han var 5 år. Han var sånn måtelig interessert i starten, da var vi voksne mer ivrige (koselig gjensyn med barndommens Mario ;) ). Så om en av oss satt og spilte var det faktisk mellomste, som da var 3 år, som gjerne ville se på og prøve litt. Da ville 5-åringen også og ble fort flink, mens 3-åringen fikk låne litt av og til. Siden 3-åringen var så interessert kjøpte vi en til ham også til jul, og han var faktisk den som ville spille mest av de to, og ble flinkest.

Senere fikk vi flere barn, og ingen av dem har vært det minste intressert i DS som 3-åringer.

Anonymous poster hash: e68d6...c8b
Skrevet

Eldstemann viste interesse når han var 4-5 år , minste Fikk interesse når han var 2

Skrevet

Jo, bedre å ha en til hver og så heller begrense spilletida. Sparer oss mye krangel med det.

Skrevet

Jo, bedre å ha en til hver og så heller begrense spilletida. Sparer oss mye krangel med det.

Skrevet

Ja, det er en del krangel om nettbrettet, og yngste interesserer seg ofte for det eldste driver med. Tror vi setter det på ønskelista til begge to 😊

Skrevet

Hvorfor ikke vente med slike ting til barnet faktisk etterspør? Tro meg, det kommer før eller siden...

Anonymous poster hash: 6ec66...45a

Skrevet

Hvorfor ikke vente med slike ting til barnet faktisk etterspør? Tro meg, det kommer før eller siden...

Du har ikke tette barn som ofte vil ha de samme tingene, har du vel? ;)

Jeg skjønner HI godt. En 3-åringen kan ikke etterspørre en DS når han/hun ikke vet hva det er. Det vil derimot ikke ta mer enn et par timer å finne det ut når et eldre søsken får, og om interessen så er der, så blir det fort mye krangling om den ene tingen som da begge helst vil ha.

Anonymous poster hash: e68d6...c8b

Skrevet

Jo, vi gjør stort sett det. Nå er det eldste som ønsker seg og det er derfor vi har vurdert til yngste også.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...