Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 av vaskemaskinen til naboen. Hun må jo lide av tvangshandlinger eller noe, vaskemaskinen går i ett. Våknet av sentrifugeringen kl. 0300 på natta, når jeg sto opp kl. 06.30 i morrest var maskinen på. Den går både dag og natt, og vekker babyen vår hver gang den sentrifugerer! Bor i blokk. Er det noen måte å stoppe denne naboen på??? (på en hyggelig måte. Regner med hun har psykiske problemer, så vet ikke hvordan gripe det ann liksom). Anonymous poster hash: 7aefb...76a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Er det ikke nedfelt i reglementet? Har vært vanlig i alle blokker jeg har bodd i. Null støy, deri vaskemaskin o.l. mellom 23-07. Anonymous poster hash: 378b9...731
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 jo, det er nedfelt i reglementet... HI Anonymous poster hash: 7aefb...76a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Send inn klage til borettslaget. Er det et handlekraftig styre, så ordner det seg😊 Vi har en nabo som hadde en hund som bråkte hele dagen. Jeg fikk nok etter to år med hyling og sendte inn klage. Et par uker etterpå var hunden borte. Kan hende de var veldig klar for å bli kvitt den. Anonymous poster hash: e1d0f...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå