Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 hvor lenge hadde dere vondt i stingene etter fødsel? 4 dager siden fødsel å d blør fremdeles å klarer nesten ikke gå får det svir sånn! Normalt? Anonymous poster hash: ffb16...f5a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 hvor lenge hadde dere vondt i stingene etter fødsel? 4 dager siden fødsel å d blør fremdeles å klarer nesten ikke gå får det svir sånn! Normalt? Anonymous poster hash: ffb16...f5a Ganske mange uker hvis ikke måneder med første.. Ble sydd fra a-ø. Men lurt å få det sjekket om ikke så lenge. Kan være litt betent eller sting som burde gjøres noe med. Husk å sitte i grønnsåpevann og lufttørke! Anonymous poster hash: 69a1f...b3a
TPK Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Stingene gjorde vondt et par dager, men blødningen kanta lang tid altså. Du kan bare forberede deg på mange uker. Ikke så mye hele tiden selvsagt. Jeg blødde totalt inkl. rødlig utflod i 12 uker etter første fødsel! Men så lenge er ikke normalt.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 3 mnd med vondt. 8 uker med blødninger Anonymous poster hash: 9c8db...022
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Jeg hadde vondt i ca 3 uker. Vondt å stå, gå og sitte. Jeg ble klippet og sydd. Blødde vel i ca 6 uker Anonymous poster hash: a87c7...988
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Stingene har jeg ikke hatt så vondt i, men svie og blødninger er normalt. Det som kan være lurt er å ha med seg et litermål på toalettet. Fyll det med lunket vann før du skal på toalettet, og helle vann (len deg bitte litt bakover) over når du tisser. Da slipper du en del av svien. Ellers er det normalt å blø ganske mye i 1-2 uke, og så moderat/litt i 1-5 uker til. Smertene bør derimot gå over i løpet av en ukes tid. Gjør de ikke det ville jeg hørt med lege eller jormor. Anonymous poster hash: 638e2...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå