Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Fikk beskjed av sønnen at han ønsker seg denne til jul: http://www.toysrus.no/serier/trash-pack/the-trash-pack-soeppelbil?id=630642&vid=523371#.VflhAZcposI Jeg aner ikke hva man gjør med den, men det finner vi sikkert ut av. Men ser man får kjøpt ekstra sånne søppelbøtter til... trenger man det? Og får man i tilfelle tak i noen som passer til akkurat denne? Jeg klarer ikke å finne noen som ser lik ut som de som følger med nemlig... Veldig takknemlig om noen vil hjelpe meg. Anonymous poster hash: d8ffd...4f8
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Det er ikke så mye å gjøre. Hehe ☺ men sønnen min syns den var morsom en periode. Finnes masse man kan kjøpe! Finnes og en sopebil som kjører og soper opp figurene....
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Det er ikke så mye å gjøre. Hehe ☺ men sønnen min syns den var morsom en periode. Finnes masse man kan kjøpe! Finnes og en sopebil som kjører og soper opp figurene.... Men passer alle figurene til alle bilene, eller må jeg finne noen i grønne bøtter slik som de som følger med? Anonymous poster hash: d8ffd...4f8
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Det er ikke så mye å gjøre. Hehe ☺ men sønnen min syns den var morsom en periode. Finnes masse man kan kjøpe! Finnes og en sopebil som kjører og soper opp figurene.... Men passer alle figurene til alle bilene, eller må jeg finne noen i grønne bøtter slik som de som følger med? Anonymous poster hash: d8ffd...4f8 De vi har er hvertfall samme størrelse. Men du får kjøpt de løse og
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Ok takk. Anonymous poster hash: d8ffd...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå