Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Har 2 herlige barn ifra før. Både jeg og mannen er veldig klare på at vi IKKE skal ha flere barn! Har dessuten en helse som nok ikke hadde tålt et svangerskap til. Nå har bestevenninnen min fått barn nr 3 og jeg er så missunlig!!! 😕 Har det kjempe tungt idag og føler nesten en stor sorg! Missunelsen over å nettopp ha født og all oppmerksomheten som er rundt det og et nytt barn. Men herregud, jeg vil jo ikke ha flere barn! Føler meg virkelig ferdig. Er ikke spedbarns perioden som stresser meg mest men tiden mellom 2-5 år som virkelig kan være krevende! Hvorfor føler jeg nå en så stor sorg for å aldri få oppleve det å føde igjen og føle den enorme gleden over å ha fått et barn til... Har det rablet helt for meg??? Anonymous poster hash: e976f...127
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Har det helt likeens. Spør meg selv; er det oppmerksomheten fra folk OG opplevelsen eller selve barnet, og da er det alltid det første. Det får ihvertfall MEG til å huske hvorfor vi bare skal ha de to vi har Anonymous poster hash: c0664...201
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Du, tror dette er helt normalt! Jeg er 44 og har fire barn, fra nesten 5 til 21 år. Var dødselendig i siste svangerskap, i tillegg til angst pga to MA'er rett før.... Har fire friske, flotte barn og er superfornøyd med det!! Meeeeen så sniker det seg av og til inn: hadde vært deilig å kjenne de små sparkene i magen, det hadde vært nydelig med det lille nyfødte nurket i armene, babyshopping hadde vært kjempegøy, etc Litt vemodig å tenke 'ALDRI mer'... Men-men, alt til sin tid! Får bare vente på barnebarna! Da blir det KUN kos og null ansvar Anonymous poster hash: 6809e...4e5
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Jeg er 40 og har så lyst på en til. Blir misunnelig når jeg ser gravide kvinner med flott gravidmage. Har så lyst å ha en mage som vokser og kjenner babyen sparke. Anonymous poster hash: 4c8bf...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå