Gå til innhold

Svik.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en ukes tid siden var jeg bortreist fra mannen med vårt felles barn.

Vi har hatt det tøft for noen år tilbake i forholdet med sjalusi grunnet tidligere forhold som har ødelagt mye av evnen til å stole på andre mennesker, men har jobbet oss gjennom det begge to. Vi har fra starten av blitt enige om at hvis den ene fattet mistanke om utroskap eller annet så har man lov til å snoke. Denne muligheten sverget vi på at vi ikke skulle misbruke, og det har vi aldri gjort. Vi overvåker ikke, og har respekt for privatlivene våres, men jeg synes ikke det er galt at han sjekker facebooken min eller at jeg sjekker hans.

På torsdagen fikk jeg veldig plutselig en dårlig følelse. Jeg ble fryktelig usikker og utrygg, spesielt med tanke på at mannen min ikke hadde tatt noe særlig kontakt med meg de siste dagene.

Jeg snoket, og fant. Den vonde magefølelsen viste seg å stemme, han hadde brettet ut om vårt forhold til ei annen dame, og skrevet mye sårende som i ettertid har gjort veldig vondt. Jeg fikk etter hvert ringt han, og han mente at han ikke trodde det ville være galt at han snakket med henne på den måten. Jeg spurte videre om han hadde truffet henne, og da blir det helt stille i den andre enden. Ja, han hadde det, men de er gamle venner så han tenkte ikke at det ville gjøre noe. Han mente også at han aldri i verden ville hatt sex eller gjort annet med denne dama, men dette er fortsatt et sterkt tilitsbrudd som har forårsaket mye vonde følelser hos meg. Hadde jeg ikke funnet ut av dette så ville han ikke sagt noe. Man er alltid lei seg hvis man blir tatt.

Jeg holdt ut ferien med barnet vårt. Holdte gråten inne og gjorde alt for at hun ikke skulle merke noe.

Dette er en fantastisk mann. Han elsker meg virkelig, og det hadde aldri falt meg inn at han kunne gjøre noe slikt. Det kom som lyn fra åpen himmel. Kanskje det er derfor det er så utrolig vondt.

Jeg ringte dama (skulle ikke gjort det) og hun forteller meg at de har hatt sex. Mannen nekter. Han har svart på alt jeg har spurt om, vist meg meldinger og unnskyldt seg, men han nekter at de har hatt sex. Jeg vil så gjerne stole på han, men akkurat nå er det veldig vanskelig.

Vi hadde akkurat kommet ut av en litt mørkere periode av forholdet når dette skjedde, om det kan ha noe å si. Jeg vil bare så gjerne ikke tro at det har skjedd. Damen inviterte seg selv (i følge mannen min) hjem til vårt hus, hvor de spiste middag sammen av maten jeg hadde kjøpt inn til oss som vi skulle spise sammen når jeg kom hjem med barnet vårt.

Vi har snakket sammen og jeg har satt det som et krav at han kutter all kontakt med henne, uansett hvor gode venner de en gang var. Han sa at det var ingen problem, og at han aldri mente å såre meg. Han påstår at han ikke trodde at jeg ville reagere på dette, og han har alltid sagt at hvis jeg er i tvil står jeg helt fritt til å sjekke kontoen hans på for eksempel Facebook. Jeg ser hans side også, men jeg er veldig overbevist om at det ikke var meningen at jeg skulle finne det ut, hvorfor skulle han ellers ikke si noe?

Føler meg dum som reagerer slik på dette. Vi har egentlig pratet mye om det, men nå virker han bare oppgitt når jeg tar det opp. Det virker ikke som at han forstår at jeg trenger tid. Jeg har mye mareritt om dette om nettene og våkner ofte av at jeg gråter. På samme tid skjønner jeg ikke hvorfor dette går så inn på meg.

Hvordan kommer jeg meg forbi dette? Hva burde jeg forvente av mannen min? Hva burde jeg si?

Anonymous poster hash: a3938...612

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager langt og rotete innlegg. Er kaos i hodet mitt.

HI

Skrevet

Han gidder ikke reparere det han selv har ødelagt... er det verd det, lurer nå jeg?

Anonymous poster hash: ccbac...19b
Skrevet

Han har vært ekstremt illojal mot deg og sannsynligvis også hatt sex med denne kvinnen. Kan du virkelig fortsette med denne mannen? Har ingen råd å gi deg annet enn at du bør gå fra ham. Helt utilgivelig.

Kunne kanskje tilgitt ons men ikke å bli utlevert til et kvinnemenneske som ikke vil meg vel.

Anonymous poster hash: 32072...86d
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg tipper det går så inn på deg fordi du kjenner på hele kroppen at mannen ikke forteller sannheten. Veldig merkelig av denne dama å si at de har hatt sex bare for å si det. Selvfølgelig nekter mannen, men tror du egentlig på ham?

Jeg tror (mye synsing fra min side altså) at hadde han sagt at de hadde hatt sex, så hadde det vært lettere for deg å jobbe med det, eller gå, enn nå som du føler at han bare har fortalt halvsannheter og ikke gidder jobbe for å vinne tilbake tillit. Det han har gjort, om det så bare skulle være baksnakkelser, er IKKE greit!

Skrevet

Min første følelse var at han har hatt sex med henne.

Selvsagt kan det være at hun vil ha han og forsøker å ødelegge.

Min erfaring er at menn som betror seg og deler intime detaljer om kone/samboer/kjæreste har null skrupler med å ta steget helt ut.

Du kjenner han likevel best da.

Har han gitt deg en god forklaring på hvorfor denne damen lyver?

Anonymous poster hash: 5f85b...a7e

Skrevet

Hun har vært hjemme hos dere. Spist maten din og pult mannen din, i ditt hus. Beklager, det finnes ikke noen snill måte å si det på... For å toppe det hele: Det har mest sansynlig pågått en god stund - siden han deler intime detaljer om deg med henne.

Slutt og lur degselv og deal med den virkelige situasjonen. 

Anonymous poster hash: 8460a...355
Skrevet

Takk for svar, damer.

Han sier at han aldri ville hatt samvittighet til å ha sex med henne. Han mener også at hun bare vil ødelegge forholdet vårt. Slik jeg kjenner han kunne han aldri i verden hatt sex med noen andre, men slik jeg kjenner han ville han heller aldri tatt i mot besøk når jeg var bortreist, servert mat som var beregnet til oss to, og snakket fritt om forholdet vårt og meg til henne. Så vet ikke, kjenner meg helt hjelpesløs. Hadde helt glemt hvor vondt kjærlighet kan gjøre etter årene med "trygg" partner.

HI

Skrevet

Hvis han virklig har hatt sex med henne er det etter min mening klart over streken, men alt det andre synes jeg bør være greit. Noen ganger trenger man noen å beklage seg til og klage til.

Anonymous poster hash: 6f4a0...39f
Skrevet

Hvis han virklig har hatt sex med henne er det etter min mening klart over streken, men alt det andre synes jeg bør være greit. Noen ganger trenger man noen å beklage seg til og klage til.

Anonymous poster hash: 6f4a0...39f

Deg om det. Etter min mening er det ikke greit å gå bak ryggen på din nærmeste. Han kunne informert.

Skrevet

Mange menn (og kvinner) nekter helt til det kommer fram bildebevis. Tror du på at hun vil ødelegge for dere, hva skulle hun tjene på det. Hun vet jo at mannen din ikke vil ha henne etter hun eventuelt ødelegge noe som helst. Har mannen din noen kjennetegn på kroppen sin? Hvor stor er penisen hans feks? Noen andre intime kjennetegn. Kan du i så fall spørre henne om det? Fortell henne at mannen  din nekter og at det er vanskelig for deg siden det er han du kjenner best. 

Det sier jo litt om karakteren til denne damen at hun drar hjem til en  opptatt mann (med familie og barn) og har sex med han. 

har hun vært inne på soverommet deres, i sengen deres? Kan hun beskrive soverommet kanskje? 

Det er i de små detaljene løgneren avsløres. Lykke til.

Skrevet

Jeg stolte også blindt på eksmannen.Aldri i verden om han kunne finne på å være utro mot meg, han var absolutt ikke en slik person.Likevel kom det til slutt frem,at han hadde hatt sex med min beste venninne på fest, mens jeg satt hjemme og passet barnet hennes...

Selvfølgelig nektet han!Så lenge han kunne!Helt frem til at besteveninnnen min fortalte at "Ups!Vi venter visst barn sammen!"

Hva jeg har lært av dette?Du kan ALDRI stole blint på en annen, og sier magefølelsen at noe er galt,er det meget stor sannsynlighet for at det stemmer.

Anonymous poster hash: 42834...9df
Skrevet

ALLE menn kan være utrol!!

Anonymous poster hash: 6afba...c8c
Skrevet

Beklager at det ble slik for deg, og at du måtte oppleve et slikt svik.

God klem fra meg.

Anonymous poster hash: 16a05...044

Skrevet

Familevernkontoret! Har vært der du er. Skal dette repareres så må hele sannheten frem:(

Anonymous poster hash: 8e59b...5d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...