Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Hvordan forholder dere dere i så fall til dem? Jeg må innrømme at det er noen mennesker jeg virklig ikke liker og som jeg misstrives intenst med å omgås. Hvis jeg må klarer jeg jo å oppføre meg høflig, men ikke hjertlig. Hvis det er mulig ungår jeg dem bare så godt jeg kan. Det er sikkert noen som har det på samme måte med meg. Er det galt? Bør man være "venner" med alle uansett hvor dårlig kjemi man har? Anonymous poster hash: e988e...09d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Nei, det er ikke galt. Man kan ikke like alle, men man kan være høflig likevel. Man kan akseptere hverandre, og det er det. Anonymous poster hash: 8d469...4e9
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Ja, jeg har det også slik. Som regel klarer jeg å ta meg sammen og oppføre meg normalt, men dersom kan unngå de det gjelder så gjør jeg det. Jeg hadde en på frrige arbeidsplass jeg bare ikke taklet. Han hadde aldri gjort meg noe og så helt normal ut, men jeg opplevde ham som ekstremt creepy og ble fysisk uvel når han var i nærheten av meg. Så om jeg a satt og spiste lunsj og pratet med noen andre og han satte seg ned vedsiden av meg, så mistet jeg faktisk matlysten. Jeg smilte vennlig og sa hei, men fant alltid på en mer eller mindre god unnskyldning for å bryte opp og gå min vei. Latet som jeg hadde det travelt f.eks. Anonymous poster hash: b449a...522
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Jeg liker ikke barndomsvenninna til samboeren min. Hun sliter med alt mulig rart og er alltid et offer. Likte henne i starten, men så ble jeg kjent med henne og likte ikke det jeg ble kjent med. Jeg prøver å være hyggelig om hun en sjelden gang skulle holde en avtale. Om jeg ikke liker noen, så prøver jeg alltid å være hyggelig selv om jeg ikke tåler trynet på personen. Håper bare jeg ikke oppfattes som falsk. Anonymous poster hash: 8f644...adc
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Jeg har folk jeg ikke liker og enkelte jeg misliker. Prøver å kamuflere det til den grad det er mulig, men prøver aktivt å unngå situasjoner der interaksjon med vedkommende er nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Skal vi se... mannens eks-elskerinna og så å si hele mannens familie som forakter meg, misliker jeg. Må dessverre omgås både henne og hans familie ganske ofte, og det er noe herk. Anonymous poster hash: ce126...2c2
sug lut Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 Plenty jeg ikke liker og enkelte jeg aktivt misliker. Begrenser omgang med begge grupper, og holder avstand men er høflig om vi må omgås, så lenge de ikke har utspill som må motsies er det mindre arbeidskrevende å bare ha det formelt greit. Må de tas så tas de hardt en gang for alle.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #8 Skrevet 16. september 2015 Faren til mitt eldste barn, altså min ex. Må jo dessverre forholde meg til han, men synes han er lite smart, dum, feit, stygg, manipulerende og løgnaktig. Jeg prøver virkelig og skjerpe meg for jenta vår på 6 år siden han har samvær, men jeg kjenner hvor mye jeg misliker han hver gang jeg møter han. Anonymous poster hash: 1189b...18b
Hjertefru Skrevet 16. september 2015 #9 Skrevet 16. september 2015 Ja, det er noen. Svært få, kan telle de på en hånd. Slipper heldigvis å forholde meg til dem i det daglige. Synes ellers nesten alle mennesker har gode sider å like, bare jeg blir kjent med dem. Er ikke nødt til å kjempegod kjemi med folk for å greie å forholde meg til dem på jobben fex.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #10 Skrevet 16. september 2015 Ja, opptil flere. Prøver å ha minst mulig med dem å gjøre. Anonymous poster hash: 1b604...697
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #11 Skrevet 16. september 2015 Jeg blir lett glad i mennesker og tenker det beste om alle ... Men... Jeg har et mannlig familiemedlem jeg alltid har mislikt uten å klare å sette fingeren på det.. Men har skjønt de siste årene at han er syk og har en rimelig ekstrem narsissistisk personlighetsforstyrrelse. Når jeg ikke er sammen med han klarer jeg til en viss grad i synes synd på han. Men hvis vi er sammen med han.. Ååh... Han klarer ALLTID å si noe slemt, trykke andre ned, kritisere, snakke seg selv opp.. Osv. Anonymous poster hash: 8e6ad...53b
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #12 Skrevet 16. september 2015 Skal vi se... mannens eks-elskerinna og så å si hele mannens familie som forakter meg, misliker jeg. Må dessverre omgås både henne og hans familie ganske ofte, og det er noe herk. Anonymous poster hash: ce126...2c2 Åh herregud, det der hadde tappet meg helt for energi! Hvordan klarer du?? Anonymous poster hash: 247e8...868
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #13 Skrevet 16. september 2015 Ja, det finnes folk jeg ikke liker, men jeg greier å forholde meg til dem på en ålreit måte allikevel. Man må ikke demonstrere hva man mener om andre til enhver tid. Dessuten greier jeg å finne gode sider ved de jeg misliker også, for verken folk eller verden er svart/hvit. Jeg jobber i et yrke hvor jeg må forholde meg og ha en viss nærhet til alle slags typer mennesker på og jeg tror det med tiden har bedret min evne til å godta andre slik de er. Hvis det er noe jeg er uenig i, som vil påvirke meg eller mine, må jeg selvsagt si i fra. Ellers lager jeg ikke bråk og diskusjoner, bare for at jeg ikke liker personen(e). Anonymous poster hash: 73511...249
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #14 Skrevet 16. september 2015 Ja, helsesøster. Eneste hun messer om er vaksiner, selv om jeg har gitt klar beskjed at det blir ikke aktuelt på nåværende tidspunkt , og at dette er et valg som hun ikke har noen med-bestemmelserett overhode. Hehe, da blir hun ordentlig gretten. Anonymous poster hash: 022df...7af
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #15 Skrevet 16. september 2015 Ja, helsesøster. Eneste hun messer om er vaksiner, selv om jeg har gitt klar beskjed at det blir ikke aktuelt på nåværende tidspunkt , og at dette er et valg som hun ikke har noen med-bestemmelserett overhode. Hehe, da blir hun ordentlig gretten. Anonymous poster hash: 022df...7af Du vaksinerer ikke? Neivel..da tenker folk sikkert sitt om deg. Anonymous poster hash: 1189b...18b
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #16 Skrevet 16. september 2015 Skal vi se... mannens eks-elskerinna og så å si hele mannens familie som forakter meg, misliker jeg. Må dessverre omgås både henne og hans familie ganske ofte, og det er noe herk. Anonymous poster hash: ce126...2c2 Samme som denne. Slipper heldigvis å omgås elskerinna, hun har flyttet. Men ellers er det likt. Anonymous poster hash: 0cd6d...f7b
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #17 Skrevet 16. september 2015 Ja, helsesøster. Eneste hun messer om er vaksiner, selv om jeg har gitt klar beskjed at det blir ikke aktuelt på nåværende tidspunkt , og at dette er et valg som hun ikke har noen med-bestemmelserett overhode. Hehe, da blir hun ordentlig gretten. Anonymous poster hash: 022df...7af Du vaksinerer ikke? Neivel..da tenker folk sikkert sitt om deg. Anonymous poster hash: 1189b...18b Jeg er nok blitt så pass voksen, at det er lenge siden jeg tok hensyn til hva folk tenker om meg i slike spørsmål. Anonymous poster hash: 022df...7af
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #18 Skrevet 16. september 2015 Ja, helsesøster. Eneste hun messer om er vaksiner, selv om jeg har gitt klar beskjed at det blir ikke aktuelt på nåværende tidspunkt , og at dette er et valg som hun ikke har noen med-bestemmelserett overhode. Hehe, da blir hun ordentlig gretten. Anonymous poster hash: 022df...7af Du vaksinerer ikke? Neivel..da tenker folk sikkert sitt om deg. Anonymous poster hash: 1189b...18b Jeg er nok blitt så pass voksen, at det er lenge siden jeg tok hensyn til hva folk tenker om meg i slike spørsmål. Anonymous poster hash: 022df...7af Få håpe ungene blir voksne og kan få lov å ta vitale avgjørelser om sin egen helse, da. Anonymous poster hash: ea56b...1d1
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #19 Skrevet 16. september 2015 Ja, helsesøster. Eneste hun messer om er vaksiner, selv om jeg har gitt klar beskjed at det blir ikke aktuelt på nåværende tidspunkt , og at dette er et valg som hun ikke har noen med-bestemmelserett overhode. Hehe, da blir hun ordentlig gretten. Anonymous poster hash: 022df...7af Du vaksinerer ikke? Neivel..da tenker folk sikkert sitt om deg. Anonymous poster hash: 1189b...18b Jeg er nok blitt så pass voksen, at det er lenge siden jeg tok hensyn til hva folk tenker om meg i slike spørsmål. Anonymous poster hash: 022df...7af Få håpe ungene blir voksne og kan få lov å ta vitale avgjørelser om sin egen helse, da. Anonymous poster hash: ea56b...1d1 Med tanke på at det vært år, er ca 2000 barn som ikke følger vaksineprogrammet uten å bli syke, så er nok sjansen relativ stor for det ja. Tar en da videre med at 70% av den voksne befolkningen ikke er re vaksinert og fortsatt ikke blir syke, så bør en vel ha relativt gode odds. Anonymous poster hash: 022df...7af
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #20 Skrevet 16. september 2015 Ja, mange og prøver derfor virkelig ikke engasjere meg i annet enn hva som angår barna. Jeg er overbæren og høflig, holder folk på avstand, men krysser de meg på noen måte får de "så hatten passer". Jeg gidder ikke gå å smile til verden og selv bli overkjørt i første korsvei Anonymous poster hash: 2867a...e99
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #21 Skrevet 16. september 2015 Ja selvsagt. Noe annet er jo unormalt. Det jeg sliter med er feks foreldrene til en kompis til sønnen. De er uhygeniske og lukter vondt, spesielt mannen. De er begge brautende og påståelige og er svært lite opplyst. De sier ting som, hva faen skal vi med flere muslinger (JA de kaller muslimer muslinger) i landet. Unga deres er utrolig nok flotte og inkluderende barn. Anonymous poster hash: b1eeb...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå