Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Og det er egentlig greit altså, bare ikke i dag. Det er mange som liker meg, men det er spesielt 4 som jeg får viber av at de ikke liker meg. Jeg klarer liksom ikke å sette fingeren på hvorfor de sender så tydelig singaler på at de ikke liker meg. Eks, de stiller seg alltid flere meter unna meg hvis det er mulig. Hvis jeg står å snakker med to-fire personer kommer disse inn i gruppen å snur ryggen til meg avbryter selvfølgelig samtalen før de drar med seg bestisen å stiller seg flere meter bortenfor. Dette skjer ofte, følger jeg etter så skjer det samme igjen. Disse snakker sjelden direkte til meg, bare skulmer i min retning når jeg kommer. Jeg er ikke i nærheten av modellpen, har en helt vanlig kropp, kler meg i vanlig jeans, genser uten utringning, jeg er ikke noe konkurrent til disse damene.. Jeg har ikke gjort dem noe, altså fornærmet dem tror jeg. Jeg har normal hygiene. Normalt oppegående i samtaler, snakker lite om meg og mitt. Jeg bare skjønner ikke hvorfor disse damene er så opptatt av å fryse meg ute, vise at de ikke liker meg. Jeg føler at jeg ikke har gjort noe galt og dermed at jeg ikke fortjener denne behandlingen! (Møtte tre av dem i går, kanskje derfor det er litt sårt i dag.) Anonymous poster hash: b7c57...0d0
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Er dette på ungdomsskolen??? Meget spesiell oppførsel av voksne mennesker! Anonymous poster hash: 65c9e...a94
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Vanskelig å si. Jeg er utadvendt og tar plass, det passer ikke i alle miljø. Derfor opplever jeg å enten være veldig godt likt, eller å bli mislikt. De som misliker meg er i miljøer der kvinner stort sett holder seg litt i bakgrunnen (høyt utdannede folk med status faktisk) og de som selv tar mye plass og ikke vil ha konkurranse om fokus. De siste kan gjerne behandle meg slik du beskriver. Jeg prater og spøker mye, men er ikke opptatt av å snakke om meg selv. De som aktivt misliker meg er oftest av den typen som kun snakker om seg selv og trenger mye bekreftelse. Jeg pleier egentlig å holde meg i bakgrunnen i selskap med slike for å unngå kjipe situasjoner. Anonymous poster hash: d72bc...3f8
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Er dette på ungdomsskolen??? Meget spesiell oppførsel av voksne mennesker! Anonymous poster hash: 65c9e...a94 Nei, dette er faktisk alle damer i 40 årene... Kanskje det er det, at de misliker alderen min!!.Jeg er jo i begynnelsen av 30 årene. Veldig lite hyggelig å treffe disse damene flere ganger i uken også. Anonymous poster hash: b7c57...0d0
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Er dette på ungdomsskolen??? Meget spesiell oppførsel av voksne mennesker! Anonymous poster hash: 65c9e...a94 Nei, dette er faktisk alle damer i 40 årene... Kanskje det er det, at de misliker alderen min!!.Jeg er jo i begynnelsen av 30 årene. Veldig lite hyggelig å treffe disse damene flere ganger i uken også. Anonymous poster hash: b7c57...0d0 Eller at de ikke regner deg med fordi du er yngre? Litt sånn "nå skal de voksne snakke"? Anonymous poster hash: d72bc...3f8
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Åpne deg litt mer? Anonymous poster hash: 14b21...c18
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 De forsøker sikkert ikke å fryse deg ut. De liker deg bare ikke og vil derfor ikke være i nærheten av deg. Jeg har det sån med noen mennesker jeg også. Det betyr jo ikke at jeg ønsker dem noe vondt, bare at jeg mistrives så intenst med å være i nærheten av dem og må legge voldsomt bånd på meg for ikke å starte en heftig diskusjon med dem. Derfor holder jeg så mye avstand som mulig til dem. Anonymous poster hash: c7c28...b88
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #8 Skrevet 16. september 2015 Folk liker meg ikke heller. Har ingen venner, verken nære eller fjerne. Mange som lager helvete for meg uten grunn, vet ikke hvorfor. Flere som har prøvd å splitte meg og mannen ved at den ene eglet seg på ham i fylla, de tok masse bilder og sendte til meg med melding om at han er utro med henne, og at jeg må gi slipp. Flere som ikke GIDDER å hjelpe hvis jeg spør, som behandler meg som et lite barn. Resultatet er at jeg faktisk ikke omgås noen bortsett fra mann og barn, og overfladisk kontakt med kollegaer på jobb og foreldrene på barnas aktiviteter når jeg er med dem der. That's it. Enkelte folk synes rett og slett at hvis du er annerledes så er det ikke bra, og vi skal ikke omgås med det. Anonymous poster hash: e966d...349
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #9 Skrevet 16. september 2015 Hvis dette skjer på arbeidsplassen vil jeg kalle det mobbing. Da må du ta det opp med sjefen. Er det vennindegjeng må du slutte å henge med alle. Huff. God klem til deg. Anonymous poster hash: 21ec8...f37
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #10 Skrevet 16. september 2015 Nå har ikke jeg så konkrete opplevelser som deg, men opplever at folk ikke liker meg noe særlig i mange ulike settinger. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, kanskje sender jeg ut feil vibber eller noe. Jeg gidder egentlig ikke bry meg, de får holde på som de vil. Anonymous poster hash: 21400...4c8
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #11 Skrevet 16. september 2015 Opplever det samme og sliter med å finne min plass i foreldregrupper på skole og barnehage. Jeg har litt sosialangst og min måte å reagere nervøst på er å skravle for mye. Jeg blir fnisete og stressa i sosiale sammenhenger og det ser nok ikke så sjarmerende ut. har noen nære venninner som kjenner meg og godtar meg og mine rariteter. Man må rett og slett lære seg til å akseptere seg selv og akseptere at man kan ikke vinne alles godkjenning. Men det er lov å føle på det i blandt, bare det ikke går utover hverdagen. Vi er alle forskjellige og ikke alle kommer overens. Anonymous poster hash: b8945...5fe
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #12 Skrevet 16. september 2015 Og det er egentlig greit altså, bare ikke i dag. Det er mange som liker meg, men det er spesielt 4 som jeg får viber av at de ikke liker meg. Jeg klarer liksom ikke å sette fingeren på hvorfor de sender så tydelig singaler på at de ikke liker meg. Eks, de stiller seg alltid flere meter unna meg hvis det er mulig. Hvis jeg står å snakker med to-fire personer kommer disse inn i gruppen å snur ryggen til meg avbryter selvfølgelig samtalen før de drar med seg bestisen å stiller seg flere meter bortenfor. Dette skjer ofte, følger jeg etter så skjer det samme igjen. Disse snakker sjelden direkte til meg, bare skulmer i min retning når jeg kommer. Jeg er ikke i nærheten av modellpen, har en helt vanlig kropp, kler meg i vanlig jeans, genser uten utringning, jeg er ikke noe konkurrent til disse damene.. Jeg har ikke gjort dem noe, altså fornærmet dem tror jeg. Jeg har normal hygiene. Normalt oppegående i samtaler, snakker lite om meg og mitt. Jeg bare skjønner ikke hvorfor disse damene er så opptatt av å fryse meg ute, vise at de ikke liker meg. Jeg føler at jeg ikke har gjort noe galt og dermed at jeg ikke fortjener denne behandlingen! (Møtte tre av dem i går, kanskje derfor det er litt sårt i dag.) Anonymous poster hash: b7c57...0d0 Æææh, ikke bry deg om det! Noen folk er bare vanskelige og det er sikkert ikke noe i veien med deg.. Kanskje de ser deg som en trussel på en eller annen måte (at du er penere, tynnere, flink til å snakke for deg) Er ingen vits å bekymre seg over sånnt.. Av og til er det sånn at folk ikke passer sammen som venner og da er det ingen vits i å anstrenge seg for å bli det. Du er mere verdt enn dem som oppfører seg sånn 😇 klem Anonymous poster hash: 5151d...73c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå