Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Hender det at dere må ta egenmelding pga angst? Jeg har ingen diagnose. Jeg har bare trodd at jeg blir lett svimmel og kvalm og at jeg da får følelsen av å bare måtte komme vekk pga det. Har alltid svettet mye og trodd at svetteanfall bare er så uheldig jeg er pluss at jeg veier for mye. Men etter 30 år (!) har jeg begynt å se et mønster.. I går var jeg på foreldremøte og det var jævlig. helt utslitt etterpå og våknet i dag med dundrende hodepine og på gråten hele tida. Deltar ofte på sosiale ting i bhg/skole og stort sett går det bra og jeg kan feks ta ordet i.l. De gangene dette har skjedd tidligere har jeg bare tenkt at det er anfall av dårlig selvtillit (alle mødrene er så tynne og pene, alle er så veltalende osv). Men altså i går ble det ikke bra. Har sovet lite hele uka pga yngste, vært våken fra 4.30 og gått på jobb i ørska. Blir litt mer sårbar da. Huff, dette ble rotete.. Menmen. Anonymous poster hash: 48653...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå