Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Jeg kjøpte en ny, midlertidig madrass til toåringen siden hun hadde hatt et uhell utover den forrige... Kjøpte en billig skummadrass fra Jysk (100kr), vært i bruk et par uker maks.Hun har nå fått seg ny seng og ny madrass igjen, men det er ikke satt opp enda, men venter baby snart og har en vugge uten madrass. Man får visst kjøpt madrass til vuggen (dog står det opplyst som skummadrass?), men tenkte.. Kan jeg skjære til denne jyskmadrassen til vuggen? Er det "bra nok"? Babyer skal jo ikke ha så myk madrass uansett? Skal ha en overmadrass og korthåret lammeskinn oppi, så blir vel mykt nok? Anonymous poster hash: 06038...eaf
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Anonymous poster hash: 06038...eaf
Elsker livet Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Så lenge madrassen er ren skal det ikke være noe i veien for å bruke den. Men kommer den med trekk er det tryggest å bruke trekket videre.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Så lenge madrassen er ren skal det ikke være noe i veien for å bruke den. Men kommer den med trekk er det tryggest å bruke trekket videre.Den kommer ikke med trekk, men jeg kan sy et den er ren, ja, men tenkte å vaske den også for hånd før jeg skjærer den til. Føles så bortkastet å bare kaste den. Anonymous poster hash: 06038...eaf
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Flere? Anonymous poster hash: 06038...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå