Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 En voksen og et barn på 4 år. Frokost er inkludert på hotellet. Vi skal handle inn til lunsj og kveldsmat selv,men spise middag ute. Det er gåavstand til alt,så blir ingen taxi. Alt av hygieniske artikler har vi med oss. Skal for det meste være på stranda. Hvor mye trenger vi tror dere? Er evigheter siden jeg var utenlands,så jeg aner ikke noe om priser. Shopping blir det ikke mye av. Kanskje en kjole eller to, en liten suvenir, og en gave til lillebror som er hjemme. Men tenker mer på mat,drikke og slikt. Anonymous poster hash: a6ae5...c08
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Vi blir en uke. Glemte å skrive det :-P Anonymous poster hash: a6ae5...c08
Kakao1234 Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Vi har hus på GK og er der ganske ofte. Jeg synes fortsatt det er ganske rimelig der, spesielt for mat og taxi. Mener det er lite å spare på å lage lunsj o.l. selv da det er såpass ok priser på slikt i diverse strandbarer osv. Det som koster litt er å leie solseng og parasoll på stranda, også koster det vanligvis en del å være med på utflukter osv. Mener du absolutt skal klare deg fint med rundt 5000,-
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Takk for svar 😄 Blir ikke å leie solsenger. Turen er for å hjelpe på atopisk eksem,så det blir mest lek i vannkanten på stranda(liten jente,tør ikke bade i sjøen). Men litt må vi jo oppleve også,og har sett oss ut en utflukt vi skal være med på 😄 Jøss,er det så rimelig for mat at det ikke lønner seg å handle inn å lage selv? Anonymous poster hash: a6ae5...c08
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Jeg har vært der to ganger tidligere i år og har brukt rundt 1500-2500kr, men da kun spist ute en gang pga all inclusive. Tatt noe taxi og vært i en park og handlet noe leker og klær. Anonymous poster hash: 808f0...4ec
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Takk for svar :-) Høres ikke ut som jeg har bomma så veldig da,vi har lagt av 4000. Men har jo backup ved behov :-) Hi Anonymous poster hash: a6ae5...c08
Kakao1234 Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 Takk for svar 😄 Blir ikke å leie solsenger. Turen er for å hjelpe på atopisk eksem,så det blir mest lek i vannkanten på stranda(liten jente,tør ikke bade i sjøen). Men litt må vi jo oppleve også,og har sett oss ut en utflukt vi skal være med på 😄 Jøss,er det så rimelig for mat at det ikke lønner seg å handle inn å lage selv? Anonymous poster hash: a6ae5...c08 Supermarkedene på turiststedene er gjerne litt stive i pris på pålegg og sånn synes jeg, men du kan jo sjekke litt når du kommer ned. Ser du skriver under at dere har satt av 4000,- og det tror jeg nok skal gå helt fint, så lenge du ikke tenker å shoppe mye hverken der nede eller på tax-free. Ønsker dere en riktig god tur, -det blir nok supert for både mor og barn!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Taxfree'n går utenom disse lommepengene ;-) Anonymous poster hash: a6ae5...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå