Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Har en liten på 1,5 år. Han har som regel sovet godt på nettene. Den siste måneden derimot våkner han mye. Eller jeg er usikker på om han er egentlig våken. Han kommer med et hyl, men roer seg fort. Dette kan skje mange ganger om natta. Han holder på å få alle fire jekslene, så tenkt at dette kan være grunnen? , men rart at han bare liksom skriker en gang, før han fortsetter å sove. Noen som har opplevd det samme, og som kan si noe om hva der kan være? Anonymous poster hash: 4462e...cd0
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Mine begynte å drømme på den tiden. Minste hadde mareritt en del. Typ, snømannen hadde tatt spaden,og "petter" i barnehagen hadde tatt bilen og sånt. Kan også være voksesmerter. Men det gjør vondt å få tenner. Holder selv på med visdomstenner om dagen,og noen ganger stikker det virkelig til og da gjør det forferdelig vondt akkurat der og da. Er ømt hele tiden,men ikke smertefult. Så kanskje han opplever det på samme måte? Anonymous poster hash: a84d8...ff0
februarprins2013 Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 vonde drømmer kommer i den alderen
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Les om "nattskrekk" Anonymous poster hash: 1d9fe...972
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Nattskrekk tenkte jeg også umiddelbart. Anonymous poster hash: d0c67...ebf
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Det er lite sannsynlig at det er natteskrekk dersom det kommer flere ganger i løpet av natten. Natteskrekk komer som regel 1-3 timer etter innsovning og barnet pleier å reagere litt kraftigere enn å bare skrike til en gang før det sover videre. Jeg tenker også at det kn være mareritt eller rett og slett smerter, men ikke så ille at han våkner helt. Anonymous poster hash: bcb98...c30
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 Min har også slike perioder. Det er ofte i sammenheng med tenner. Jeg ser ofte forskjell på tennene fra kveld til morgen så jeg tror de vokser om natten mest. Har ingen ekspertise i ryggen på det altså. Har også opplevd det i perioder hun vokser mye. Har konkludert med at det er ubehag/vondt. Hadde en skikkelig lang periode med dette i forbindelse med jeksler. Gav paracet en kveld for å teste og da sov hun uten hyl faktisk. Anonymous poster hash: 56d7f...49c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå