Gå til innhold

Jeg har fått meg en guilty pleasure

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg skal spare dere for litt tid: jeg er patetisk, har for god tid og bryr meg med ting jeg ikke har noe med.

Men hver kveld før jeg sovner så leser jeg fotballfruebloggen og prøver å tippe hva gjengen inne på Kvinneguiden henger seg opp i og finner på å kritisere (de har en tråd på over 700 sider som faktisk heter fotballfruekritikk)😂 som regel treffer jeg godt, de er like forutsigbare alle sammen, både frua og hønseflokken😊

De følger faktisk med på alt hun legger ut på sosiale media kun for å lete frem noe å kritisere. Jeg vet ikke hvem som har det tristeste livet, egentlig.

Anonymous poster hash: 8c65c...16f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du er jo fullstendig klar over det selv, og du er ikke en av de som kritiserer, og slenger dritt om henne. Så syntes det her var ganske uskyldig.

Anonymous poster hash: 28196...990
Skrevet

Min guilty pleasure er dib og kvinneguiden. Og søppel-TV som Jersey Shore, Geordie Shore, The Valleys osv. Herregud 😳 husker anonymknappen!

Anonymous poster hash: c27cd...1af

Skrevet

Ha ha :lol: ikke den verste guilty pleasuren det da ;) Du er i det minste ikke med på å kritisere henne ;) DET er lavmål det. Nå må jeg faktisk inn å sjekke den tråden du viser til. Hva er det som får kvinner til å være så stygge med andre kvinner bare fordi de mener hun er tynnere og penere enn de selv er? Å ja..der var visst grunnen... :lol:

Anonymous poster hash: 7474a...8df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...