Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Jeg har en gutt på snart 4 år som jeg ofte før har fått tilbakemedlinger på at han alltid er så snill med andre barn. Nå i høst sier barnehagen at han har forandret seg helt totalt å er veldig stygg med andre barn,å ofte er det helt uprovosert. Han har for eksempel gått bort å dyttet en av de mindre barna så den lille jenten ramlet å slo seg I dag hadde han bitt en annen unge under en krangel om en leke. Jeg kjenner meg virkelig ikke igjen i det barnehagen forteller. Når vi er med andre barn så oppstår det gjerne små krangler der han blir sint,men han verken slår eller biter. Barnehagen sier også at han har begynt med veldig stygt språk i barnehagen,han går rundt å sier hater deg,å sier at at han skal banke de opp Skjønner virkelig ikke hvor han tar dette fra! Her i huset har han aldri hørt verken ordet hater eller banke noen opp :S Barnehagen mener at det ikke kommer fra barnehagen. Hva i all verden gjør jeg når barnet forandrer seg så totalt? Hjemme og på besøk hos andre så er han snill,blid og fornøyd så har ikke sett noe til denne oppførselen som barnehagen snakker om. Har selvsagt snakket med sønnen min om dette,uten at det ser ut til at det nytter. Barnehagen er veldig beskymret å jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: 54879...7ef
me_87 Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Har det skjedd noen store forandringer i det siste?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Før var jeg bare deltidsstudent å dermed hadde han kortere dager i barnehagen,mens nå studerer jeg på fulltid så han har lange dager. Han sier selv at han blir så sliten av å være så lenge i barnehagen,å at han ikke vil være så lenge i barnehagen. Jeg er alenemamma så har ikke mulighet til å ha han mindre i barnehagen :S Vet ikke om det er dette som utløser sinne hans,men det er hvertfall den eneste store forandringen jeg kommer på. Anonymous poster hash: d0a20...c45
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Ta en prat med barnehagen om hvordan møte han når han blir så sint. Bli enige om å møte han likt både i bhg og hjemme. Det KAN bare være en fase som går over ved tett oppfølging og samarbeid mellom deg og bhg. Hatt noe lignende med min gutt på 4, og vi fikk "plukket det av" han. Men da er det viktig at både foreldre og bhg følger opp. Alenemor her og, og vet det er frustrerende og slitsomt å stå i sånt alene, derfor er bhg en god og viktig ressurs. Anonymous poster hash: 12c11...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå