Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Hva bruker du det for og hva slags dose bruker du? Opplever du noen bivirkninger? Jeg har ganske nydelig startet opp å opplever at fibromyalgien virkelig blusser opp, bortsett fra trøtthet og forsterket smerte er jeg tørr i munnen og drømmer veldig livlig innimellom. Tok det lang tid før sykdomsbildet forandret seg hos deg? Anonymous poster hash: c8810...787
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Jeg ønsker å prøve det men fastlegen sier nei. Har ms. Anonymous poster hash: 5ccbf...83d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Jeg bruker det mot ME og lavt stoffskifte. Hvor stor dose begynte du på? Jeg merket umiddelbart at jeg sov bedre og ble bedre av ME-en. Men jeg har ikke turt å ta det nå som jeg er gravid (kan man?) og er faktisk ganske dårlig av ME nå.. Burde kanskje begynt på LDN igjen da?? 😁 Anonymous poster hash: 23b52...075
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Jeg bruker det mot ME og lavt stoffskifte. Hvor stor dose begynte du på? Jeg merket umiddelbart at jeg sov bedre og ble bedre av ME-en. Men jeg har ikke turt å ta det nå som jeg er gravid (kan man?) og er faktisk ganske dårlig av ME nå.. Burde kanskje begynt på LDN igjen da?? 😁 Anonymous poster hash: 23b52...075 Jeg har lest meg frem til at 4,5mg er anbefalt dose for FM så nå er jeg på det. Fant noen amerikanske LDN sider som publiserer bla de nyeste resultatene av studiene, samt erfaringer fra en bredere brukerbase enn her i Norge. Fastlegen min anbefalte fra 3mg-9mg om dagen, men fra 10mg behandles jo rusavhengighet så vil tørre å påstå at fastlegen min ikke har lest så mye om produktet. Vil anta at det foreligger studier/anbefalinger ang LDN og graviditet hos eks http://www.lowdosenaltrexone.org/index.htm eller https://www.sciencebasedmedicine.org/low-dose-naltrexone-bogus-or-cutting-edge-science/ Finnes sikkert også mer der, men dette er jo Internett så kildekritikk er viktig og ikke minst kjenne etter selv om det er greit for en selv. Du over her med MS hvorfor vil ikke legen at du skal prøve LDN? Anonymous poster hash: c8810...787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå