Gå til innhold

Hva syns dere om denne? (bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er en hemmelig agent: go fore it!

 

Anonymous poster hash: e6b11...048

Skrevet

Ja lignet litt på spionkåpa til en rar tegnefilmfigur..!



Anonymous poster hash: f6532...780
Skrevet

Hvis du er Nancy Drew ; go for it :)



Anonymous poster hash: 9f101...5a6
Skrevet

Jeg har sett sånne kåper på sensuelle kvinner på filmen, så ikke bare rare karakterer som bruker sånt. Jeg tror at om du er slank, vil den se bra ut på deg. Er du stor, er jeg redd den vil få deg til å se diger ut...



Anonymous poster hash: 2b13c...eb5
Skrevet

Mannen min kjøpte den til meg i dag. Jeg syns den er ganske stilig ☺

Er forholdsvis lang og slank 😉

 

Anonymous poster hash: 8113f...46a

Skrevet

Flere meninger?

 

Anonymous poster hash: 8113f...46a

Skrevet

Fin!

 

Anonymous poster hash: 5d494...ea1

Skrevet

Likte ikke fargen du linket til, men ok i de mørkere fargene



Anonymous poster hash: 21f43...1cd
Skrevet

Likte ikke fargen, fikk meg til å tenke på Inspektør Gadget ;)

 

Kåpa i seg selv er vel grei, men jeg personlig er ikke glad i belter, jeg liker innsvingte kåper uten belte bedre.



Anonymous poster hash: b23e8...50f
Skrevet

Er ikke kjempefan av sånne kåper. Syns den er litt for lang og ser litt formløs ut. Fargen er kjedelig.



Anonymous poster hash: 0b217...cfe
Skrevet

Pen, selv om jeg ikke liker fargen. Denne kommer absolutt ikke til å se ut som en spionfrakk på, den har jo en klassisk kåpefasong.



Anonymous poster hash: c1084...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...