Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 http://www.lindex.com/m/no/dame/overdeler/yttertoey/7317186/Kaape/?styleId=70754724 Anonymous poster hash: 8113f...46a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Hvis du er en hemmelig agent: go fore it! Anonymous poster hash: e6b11...048
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Ja lignet litt på spionkåpa til en rar tegnefilmfigur..! Anonymous poster hash: f6532...780
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Hvis du er Nancy Drew ; go for it Anonymous poster hash: 9f101...5a6
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Jeg har sett sånne kåper på sensuelle kvinner på filmen, så ikke bare rare karakterer som bruker sånt. Jeg tror at om du er slank, vil den se bra ut på deg. Er du stor, er jeg redd den vil få deg til å se diger ut... Anonymous poster hash: 2b13c...eb5
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Mannen min kjøpte den til meg i dag. Jeg syns den er ganske stilig ☺ Er forholdsvis lang og slank 😉 Anonymous poster hash: 8113f...46a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #8 Skrevet 15. september 2015 Flere meninger? Anonymous poster hash: 8113f...46a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #9 Skrevet 15. september 2015 Fin! Anonymous poster hash: 5d494...ea1
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #11 Skrevet 15. september 2015 Likte ikke fargen du linket til, men ok i de mørkere fargene Anonymous poster hash: 21f43...1cd
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #12 Skrevet 16. september 2015 Likte ikke fargen, fikk meg til å tenke på Inspektør Gadget Kåpa i seg selv er vel grei, men jeg personlig er ikke glad i belter, jeg liker innsvingte kåper uten belte bedre. Anonymous poster hash: b23e8...50f
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #13 Skrevet 16. september 2015 Er ikke kjempefan av sånne kåper. Syns den er litt for lang og ser litt formløs ut. Fargen er kjedelig. Anonymous poster hash: 0b217...cfe
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #14 Skrevet 16. september 2015 Pen, selv om jeg ikke liker fargen. Denne kommer absolutt ikke til å se ut som en spionfrakk på, den har jo en klassisk kåpefasong. Anonymous poster hash: c1084...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå