Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Gutten på 5 år har tatt wppsi test nå hos bup. Jeg føler selv at det ikke gikk så bra, han svarte mye feil og surra med alt annet, prøvde å se igjennom sånn speil som de kan sitte på andre siden å se, prøvde å åpne en luke i gulvet, opp og ned av stolen hele tiden. Virka ikke som psykologen lot seg forstyrre av han, men måtte stadig minne han på hva oppgaven var og hente oppmerksomheten hans inn igjen. Han hadde itillegg masse tics som jeg håper ho registrerte, skulder heving, nappe i halsen på genser og blunking Lurer på dere som har barn som har tatt den testen, hvordan følte dere det gikk og ble resultatet som forventa? Anonymous poster hash: 1c4bb...a1a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Hvorfor i alle verdens dager skal ppt, iq teste en 5 åring? Anonymous poster hash: 8ecda...717
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Hvorfor i alle verdens dager skal ppt, iq teste en 5 åring? Anonymous poster hash: 8ecda...717 Mange grunner til å evneteste barn i den alderen. Og jeg vil tippe Hi vet hvorfor. Til Hi: ofte kan det se ut som om barn gjør det dårlige enn faktisk resultat fordi man tester til barnet ikke klarer x antall svar. Det er ikke forventet at de skal kunne alt! Om tics etc, det spør du om i gjennomgangen av resultatene. Anonymous poster hash: a1a98...903
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Hvorfor i alle verdens dager skal ppt, iq teste en 5 åring? Anonymous poster hash: 8ecda...717 Det er ikke ppt, det er bup. Gutten er under utredning for adhd, tourettes, tics. Anonymous poster hash: 1c4bb...a1a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Hvorfor i alle verdens dager skal ppt, iq teste en 5 åring? Anonymous poster hash: 8ecda...717 Mange grunner til å evneteste barn i den alderen. Og jeg vil tippe Hi vet hvorfor. Til Hi: ofte kan det se ut som om barn gjør det dårlige enn faktisk resultat fordi man tester til barnet ikke klarer x antall svar. Det er ikke forventet at de skal kunne alt! Om tics etc, det spør du om i gjennomgangen av resultatene. Anonymous poster hash: a1a98...903 Er nok som du sier at det kan gå bedre enn det jeg fikk inntrykk av. Skal tilbake 1 oktober så da får vi sikkert vite mer om hvordan testen gikk. noen oppgaver klarte han noen av som når han skulle se på bilde og finne gjenstandene igjen blant flere gjenstander. Eller når han skulle finne lik figur og stemple den like, det gikk bra. Men på spørsmål om støvler og sandaler er like fordi..... klarte han ingen. beskrive ord som farlig, bekymret osv klarte han ikke. men fikk ett greit svar på hva trøste er. Lage lik figur som ho lagde klarte han når det kun var 1 farge, men 2 ulike farger og klosser som hadde 2 ulike farger på sammen klossen klarte han ikke. Anonymous poster hash: 1c4bb...a1a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Det er skummelt å vente på svar...men prøv å holde ut. Det er umulig å si hvordan sønnen din gjorde det før dere får høre det fra Bup. Ikke vær redd for å spørre om alt dere lurer på. Det er lov å ringe etter gjennomgangen med de spørsmålene som dukket opp i ettertid Wppsi vil bare kunne si en liten del om fungeringen til gutten deres, uansett resultat. Lykke til! Hilsen bup-ansatt Anonymous poster hash: a1a98...903
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Det er skummelt å vente på svar...men prøv å holde ut. Det er umulig å si hvordan sønnen din gjorde det før dere får høre det fra Bup. Ikke vær redd for å spørre om alt dere lurer på. Det er lov å ringe etter gjennomgangen med de spørsmålene som dukket opp i ettertid Wppsi vil bare kunne si en liten del om fungeringen til gutten deres, uansett resultat. Lykke til! Hilsen bup-ansatt Anonymous poster hash: a1a98...903 Godt det ikke er kun den ene testen som avgjør alt. Kan jo så klart være at det ikke er så ille som det virker på meg, men Jeg hadde nok kansje litt høye forventninger til han da jeg vet han er veldig smart og har mye kunnskap om endel ting. Torsdag blir det barnehage observasjon, så da får vi gjennomgang av begge deler neste gang. Ventetiden føles lang nå, men håper resultatet er bedre en frykta. Men han blir jo ikke stempla etter kun en test, regner med de har mer på lur av både tester og annet fremover. Anonymous poster hash: 1c4bb...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå