Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Har lyst å lese et et morsomt dikt til gubben i bryllupet vårt. Noe som handler om det å være "fanget" i ekteskapet eller lignende. Noen flinke diktere her eller noen som har tips til et passende dikt? Anonymous poster hash: 0e510...e01
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Ja, nå sitter du fast i skapet, Utseendemessig har jeg nå ingenting å tape! Det store forfallet kan nå begynne Og kiloenes vekt kan meg tynge! Takk skal du jaggu meg ha! For at du i dag bukket og takket "ja" I dag har jeg blitt din fru, Det er ikke til å tru! Så hvordan vil veien vår bli? Trodde du virkelig jeg var enkel og blid? Vi har jo vært sammen en tid.. Og jeg har kanskje skjult meg med flid.. I ringene står det "evig din" Men når jeg ikke lenger er riktig så fin Og som sunket i jorden: mitt gode humør. Kan hende du svarer til de som spør: Det burde nok egentlig stått "best før" Men ringene er på, vi får feire i kveld! For vi trodde på kjærleiken, støtt som fjell.. Og når du er feit som et dråg, Er jeg sannsynligvis det og! Og når puppene henger på knea Har vi hvertfall noe å le av! Versågod😁 Anonymous poster hash: c2fe9...134
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Ja, nå sitter du fast i skapet, Utseendemessig har jeg nå ingenting å tape! Det store forfallet kan nå begynne Og kiloenes vekt kan meg tynge! Takk skal du jaggu meg ha! For at du i dag bukket og takket "ja" I dag har jeg blitt din fru, Det er ikke til å tru! Så hvordan vil veien vår bli? Trodde du virkelig jeg var enkel og blid? Vi har jo vært sammen en tid.. Og jeg har kanskje skjult meg med flid.. I ringene står det "evig din" Men når jeg ikke lenger er riktig så fin Og som sunket i jorden: mitt gode humør. Kan hende du svarer til de som spør: Det burde nok egentlig stått "best før" Men ringene er på, vi får feire i kveld! For vi trodde på kjærleiken, støtt som fjell.. Og når du er feit som et dråg, Er jeg sannsynligvis det og! Og når puppene henger på knea Har vi hvertfall noe å le av! Versågod😁 Anonymous poster hash: c2fe9...134 Kanskje ikke så romantisk,da.. Men det var det jeg kom på i farta. Anonymous poster hash: c2fe9...134
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Huff, det var ikke så koselig. Jeg ville ha skrevet et dikt, der det var 3-4 vers med romantiske og hyggelige ord, og et vers med humor på slutten... Anonymous poster hash: 773fa...50b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Slik "humor" i bryllup er alltid veldig klein. Det blir bare barnslig og dumt. Skriv heller noen ord om hvor glad du er for å ha blitt gift med ham. Anonymous poster hash: 1d0ca...868
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Var absolutt ikke ment med et eneste hint av seriøsitet eller til bruk i virkeligheten..😜 Anonymous poster hash: c2fe9...134
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 Jeg elsker dette (men det er ikke humoristisk da): Karin Boye: Idyll Din röst och dina steg faller mjuka som dagg på minarbetsdag.Där jag sitter är det vår i luften omkring mig av dinlevande värme.Du blommar i min tanke, du blommar i mitt blod, och jagundrar bara,att inte mina lyckliga händer slår ut i tunga rosor.Nu sluter sig vardagens rymd kring oss två, lik en lenlätt dimma.Är du rädd att bli fånge, är du rädd att drunkna i det gråa?Var inte rädd: i vardagens innersta,i allt livs hjärta,brinner med stilla nynnande lågor en djup, hemlig helg. Anonymous poster hash: a1ce4...ced
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå