Gå til innhold

Elin Tvedt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jammen lagt på seg MYE...

Så henne fra siden og det er ikke få kilo vil jeg tro...

Anonymous poster hash: 2b8f5...57a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo nesten komme med link da

Anonymous poster hash: e1b18...1a3
Skrevet

Så henne nettopp på tv. Værmeldingen.

HI

Anonymous poster hash: 2b8f5...57a

Skrevet

Ok.

Takk for opplysningen?

Anonymous poster hash: ab262...cc5

Skrevet

Ufint, HI! Elin Tvedt er vel et menneske som alle andre - i stadig forandring!

Anonymous poster hash: 5d225...ef9

Skrevet

Ufint, HI! Elin Tvedt er vel et menneske som alle andre - i stadig forandring!Anonymous poster hash: 5d225...ef9

Men hadde hun derimot godt ned noen kg hadde det vært helt legitimt å kommentere. "Ååå så flink, sikkert begynt å jogge"

Men nå så er det heller "Ååå hun er sikkert god til å kose seg med sjokkis på kveldene"

Anonymous poster hash: 694b1...da2

Skrevet

Ufint, HI! Elin Tvedt er vel et menneske som alle andre - i stadig forandring!Anonymous poster hash: 5d225...ef9

Men hadde hun derimot godt ned noen kg hadde det vært helt legitimt å kommentere. "Ååå så flink, sikkert begynt å jogge"

Men nå så er det heller "Ååå hun er sikkert god til å kose seg med sjokkis på kveldene"

Du forstår ikke forskjellen på fremsnakking og baksnakke?

Anonymous poster hash: f60b0...8f1

Skrevet

Holy shit! Du meiner at ho faktis er.... Normal... Korleis vågar ho!!!

Anonymous poster hash: 1aa6a...f76

Skrevet

Men nå så er det heller "Ååå hun er sikkert god til å kose seg med sjokkis på kveldene"Anonymous poster hash: 694b1...da2

Du forstår ikke forskjellen på fremsnakking og baksnakke?Anonymous poster hash: f60b0...8f1

Hva mener du?

Jeg konstaterer bare at det er akseptert å kommentere andres kropp den ene veien ikke den andre.

Har verken noe med framsnakking eller baksnakking å gjøre.

Skrevet

Men nå så er det heller "Ååå hun er sikkert god til å kose seg med sjokkis på kveldene"Anonymous poster hash: 694b1...da2

Stakkars uforstandige deg....

Anonymous poster hash: 5d225...ef9

Skrevet

Faktisk har jeg sett det jeg og, og det er litt godt å se at så flotte kvinner heller ikke er immune. Men hun er flott uansett, både på utsiden og innsiden :)

Anonymous poster hash: ef57c...d74

Skrevet

Jeg så henne også på tv i dag, men jeg tenkte da jeg så henne: Åhh så fin hun var i dag. Nydelig kjole og jakke og en fantastisk frisyre.

Skrevet

Gjør det noe da? Hva bryr det deg om hun har lagt på seg 10 kg den siste mnd? Hun er da en flott kvinne for det om! Gud, så kjedelig verden hadde vært om alle damer hadde vært tynne fyrstikker! Jeg er så drittlei all denne kroppsfokuseringen, akkurat som om du er mer verdt eller mer velykket om du veier 60 kg enn om du veier 100 kg.

Skrevet

Du forstår ikke forskjellen på fremsnakking og baksnakke?Anonymous poster hash: f60b0...8f1
Hva mener du?

Jeg konstaterer bare at det er akseptert å kommentere andres kropp den ene veien ikke den andre.

Har verken noe med framsnakking eller baksnakking å gjøre.

Enda godt det er sånn at det er akseptert med komplimenter fremfor kritikk når det kommer til utseende.

Anonymous poster hash: 6357f...8a7

Skrevet

Hun er ikke normalvektig, hun er overvektig. Men overvektig, er blitt den nye normalen i Vesten!

Anonymous poster hash: f6a7c...4d8

Skrevet

Hun er ikke normalvektig, hun er overvektig. Men overvektig, er blitt den nye normalen i Vesten!

Isåfall var det virkelig på tide!

Anonymous poster hash: c0b6e...32e

Skrevet

Er det på tide at det er normalt å være overvektig?

Anonymous poster hash: e1b18...1a3

Skrevet

La andres kropp være ifred.De fleste har sikkert mer enn nok med din egen...

Anonymous poster hash: 8e0df...5be
Skrevet

*sin egen

Anonymous poster hash: 8e0df...5be
Skrevet

Jeg syns ingenting om at man snakker slik om navngitte personer, men må bare spørre om hva du mener her? Du syns det er på tide at overveldende bør være normalen? Lyst å utdype det? For jeg syns det høres helt tullete ut! Det er jo helseskadelig, samfunnsuøkonomisk(er det et ord?),og sikkert forferdelig slitsomt for dem som er overvektig!

Anonymous poster hash: b7109...18a

Skrevet

Utrolig fin. Heldig som er så fast i fisken til tross for ekstra kilo. Her kommer de ekstra kiloene stort sett i form av flere sykkeldekk rundt magen.

Skrevet

Tynne fyrstikker? Virkelig? Ble vel brukt ord som overvektig og gått opp i vekt og muligens blitt tykk? Da er det vel bedre det brukes tilsvarende ord for tynnere folk? Undervektig? Gått ned i vekt? Blitt tynn? Me and my monkey den var frekk, og nei man er selvfølgelig ingen bedre person på 60 enn 100 kg men jommen meg mye sunnere. Og det er selvfølgelig ikke greit overvektig skal bli den nye normalen i samfunnet! Forresten ikke engang sett Tvedt damem så snakker generelt .

Anonymous poster hash: e91af...1fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...