Gå til innhold

Dere som jobber med salg.. Se hit litt?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives dere? Er det slik at dere blir målt på alt og har ett høyt budsjett å følge? Jeg har en salgsjobb og er begynt å bli skikkelig sliten! Ikke av selve jobben, men med å bli målt på omtrent alt jeg foretar meg.. Føler meg rett og slett overvåket...

Anonymous poster hash: 467f5...59e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selger, har høye krav ifh mål og budsjett, kolleger og overordnede vet hele tiden hva vi selger, hvor mye og hva som er oppnådd hver dag, uke osv. Plager meg aldri, elsker kundekontakten og kicket ved å selge. Det må en for å trives med det.

Anonymous poster hash: 77a56...30c

Skrevet

Takk for svar! Har alltid jobbet med salg, og har en selgers sjel. Men budsjettene er omtrent uoppnåelige ... Blir helt utslitt..

Skrevet

Jeg jobbet med salg før, elsket det.. men med barn og familie orket jeg ikke det jaget etter å selge, holde budsjett og få provisjon.

Endte med at jeg sluttet etter 4år.

Anonymous poster hash: 83c30...3a2
Skrevet

Hatet det fra ende til annen... Men, tror nok at det meste handler om miljøet på arbeidsplassen....

Anonymous poster hash: 089ea...4e4
Skrevet

Har det på akkurat samme måten, føler meg veldig overvåket. Det hjelper ikke på at vi har hatt en nedgang i omsetningen i år, føler at sjefen pusher mer og mer, men kundene vil ikke det samme som meg hele tiden!

Anonymous poster hash: 99df9...b53

Skrevet

Er butikksjef og butikken måles fra ende til annen på alt mulig rart. Begynner å miste motivasjonen og føler nesten ikke jeg kan selge ting jeg brenner for. Mistrives

Anonymous poster hash: 8ea55...056

Skrevet

Anonym b53. Har det på samme måten som deg. Har vært butikksjef i 5 år, og har dette året nedgang. Må stadig "forklare" og lage handlingsplan på hvordan vi skal bli bedre. Det har blitt et ork å gå på jobb, det gjør ikke saken bedre

Anonymous poster hash: 8ea55...056

Skrevet

Dere som jobber med salg, hvor mye tjener dere pr. Mnd før skatt ? Er 29000 lite ?

Anonymous poster hash: 0b5db...c16

Skrevet

Dere som jobber med salg, hvor mye tjener dere pr. Mnd før skatt ? Er 29000 lite ?

Spørs jo hvilken type jobb du har. Jeg er også selger og har 35000,- brutto i mnd før bonus og provisjon.

Anonymous poster hash: 5ed15...e1c

Skrevet

Spørs jo hvilken type jobb du har. Jeg er også selger og har 35000,- brutto i mnd før bonus og provisjon.

Altså hvilken type selgerjobb.

Skrevet

Reiser mye ut på Kundemøter, 12-24 reisedøgn i året. Syns lønna er lav med tanke på hvor mye fritid en mister når man reiser. Dietten kommer i tillegg til fastlønn da.

Skrevet

Når jeg har bra tall gjør det meg ingenting, når de er mindre bra går jeg rett i kjelleren og hater jobben min. Demotiverende der og da, men så starter jeg på nytt uka etter og bestemmer meg for å gunne på og vise drittsekkene at jeg duger😈

Anonymous poster hash: a7776...032

Skrevet

Har jobbet med salg i 9 år og elsker det. Tøffe budsjett og blir målt. Men gir en ufattelig god følelse når man har bra tall. Og hvis jeg ikke klarer målene går det en faen i meg som gir ekstra glød.

Har aldri vært lei på disse årene.

En selgerjobb er en livsstil.

Anonymous poster hash: 250b7...e45

Skrevet

Har rundt 38.000 før skatt+ bonus. Gratis tlf og andre goder. I fjor hadde jeg ca 25 reisedøgn.. Men jeg er alenemor, og det sliter på meg! Elsker lønna og det andre som følger med, men synes det er ett hardkjør uten like... HI

Skrevet

Finnes det tariffavtaler for selgere ?

En får ikke motivasjon av denne lønnen,

Bonus mulighet kun en gang i året så det fungerer ikke som gulrot.

Fint å ha noen ammunisjon når man skal i lønnsforhandling. Er over budsjettet nå

Skrevet

Har 40,000 i måneden som butikksjef

Anonymous poster hash: 90f64...bfe

Skrevet

Nå tok jeg ikke firmabilen med, den er vel rundt 80000 i året. Så "lønna" er vel rundt 420000. Men syns det er urettferdig at firmabilen blir lagt oppå lønnen, den er et verktøy for å besøke kunder. Bruker den bare litt privat så den koster meg mye mer en jeg får brukt den. Får jo ikke mer utbetalt av den grunn.

Syns dere jeg kan kreve mer i lønn en 29000 i mnd ? Selv med firmabil

Skrevet

Jeg jobbet med salg før jeg fikk barn og etter permisjon og flytting så startet jeg i ny salgsjobb. Med mye sykdom hos barn og en annen innstilling (jobben var ikke alt lenger) så bestemte jeg meg for å slutte.

Jobber nå i barnehage og det ble en helt ny karriereretning men ville fra før av bli barnehagelærer, så nå jobber jeg mot å bli det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...